שתף קטע נבחר

הכינו את הממחטות: דגמי העתיד של פורשה

תכניות שדרוג וחידוש דגמים של יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית נחשפו לאחרונה, ומציגות תוכנית רב-שנתית מרתקת. וכן, איכות הסביבה תזכה להתייחסות מקיפה

מתכננים לרכוש פורשה בקרוב? אולי כדאי לכם להמתין מעט. בעיקר אם אתם מעוניינים ליישר קו עם חובבי איכות הסביבה וצמצום פליטת המזהמים. התכנית הרב-שנתית לעדכון וחידוש ארסנל הדגמים של יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית, מלמדת כי גם חובבי מנועים היברידיים ובוודאי מכורים לסולר, עומדים לזכות בחדשות מסעירות. למשל בשילוב מנועים שכאלה בדגם הפנאמרה המשפחתי כבר בשנה הבאה, וכמובן ה-918 ספיידר שתערוך הופעת בכורה סדרתית בעוד ארבע שנים.

 

 


פורשה קאיימן - תזכה לשינוי מהותי בעוד כשנתיים

 

תכניות העתיד העדכניות של היצרנית נחשפו זה מכבר על-ידי מגזין אוטוקאר הבריטי, רב ההשפעה והמקורות, ומוכיחות כי פורשה ממשיכה את הקו בו בחרה בשנים האחרונות, וממשיכה להצעיר עצמה ולנסות ולהציע כלי רכב למגוון רוכשים. זאת, במקום הגישה הארכאית, לפיה ייצרה מכוניות בעלות מכנה משותף צר יחסית - רק לחובבי ביצועים ונהיגה סופר-ספורטיבית. הרי קובץ התכניות לפי שנים:

 

2011: החדשות הגדולות ביותר - 911 חדשה לחלוטין, עם שם קוד מפתיע: 991. מפתיע מכיוון שפורשה צפויה הייתה לעלות מספר מה-997 הנוכחית. לא מפתיע מכיוון שמדובר במכונית חדשה לגמרי כנראה, בניגוד לדגם הנוכחי שהוא בעיקר עדכון לזה שקדם לו. ה-911 החדשה תציע הרבה יותר איכות בתא הנוסעים, רשימת שיפורים ארוכה ביותר, וכמובן מנועים חזקים ונקיים מהנוכחיים ומשקל מופחת בכמה עשרות ק"ג.

 

בנוסף, המשפחתית היחידה של פורשה, הפנאמרה הגדולה ובעלת ארבע הדלתות, תקבל גרסאות ידידותיות לסביבה - עם מנוע דיזל מאד מודרני לשוק האירופי, ומנוע היברידי עבור השוק האמריקני. הקאיימן, לדעת רבים הפורשה המהנה ביותר לנהיגה כיום, לא תתחזק אך כן תעבור דיאטה, לצורך השקת גרסת קלאב-ספורט סופר מהירה, עם מתלים משודרגים ויכולת מסלול משופרת.

 

2012: גרסאות הבסיס של החברה, הבוקסטר הפתוחה ואחותה הסגורה הקיימן, יזכו לשדרוג משמעותי שיכלול כנראה גם את הארכת הפלטפורמה, במטרה להעניק יותר מקום לנוסעים ולמטען. בנוסף, ולא פחות חשוב, גרסאות נוספות וחשובות של ה-911 החדשה שהוצגה רק שנה קודם לכן, יערכו פרימיירה. למשל הקבריולט, הקאררה 4 ו-4S, וכמובן המלכה - הטורבו האימתנית - העשויה להידחות ל-2013.

 

2013: כצפוי, פורשה תציג דגם בסיס - אמרו "זול" - חדש, שיבוסס על מכונית התצוגה של פולקסווגן (בעלת הבית), הבלו-ספורט. פולקסווגן, שדוחפת להגדלת נפח המכירות של יצרנית מכוניות הספורט, תאשר ככל הנראה ייצור דגם GT גדול, שיבוסס כמובן על הפנאמרה. השם שהועלה: 928, שם ששייך היה למכונית GT מהעבר המפואר של היצרנית. כמו-כן תזכה הפנאמרה למתיחת פנים ראשונה, 911 טארגה תצטרף למבחר, כמו גם גרסאות הספורט GT3 ו-GT3 RS.

 

2014: בעוד כארבע שנים צפויה מתיחת פנים ראשונה לקאיין שהוצג זה עתה בגרסתו החדשה. השינויים הצפויים: עידכוני עיצוב, הפחתה במשקל וכמובן מנועים נקיים יותר. כן צפויה להגיע המכונית היקרה ביותר בהיצע החברה אי פעם, ה-918 ספיידר ההיברידית שהוצגה בתערוכת ז'נבה השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורשה 918 היברידית, תהיה היקרה בתולדות החברה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים