פיז'ו 3008: דיזל-היברידי, וגם אצלנו
היצרנית הצרפתית תציע רכב הפנאי עם מנוע דיזל-חשמל משולב, לטענתם הראשון במכונית סדרתית. יגיע לאולמות התצוגה באירופה בעוד כשנה, ויעשה כנראה גם עליה
פיז'ו מציגה היברידית עם מנועי דיזל וחשמל, במכונית הפנאי 3008. כארבע שנים לאחר דיווחים ראשונים כי תשלב בעתיד מנועי דיזל היברידיים ב-307 ואחותה סיטרואן C4, חושפת פיז'ו הצרפתית את ה-3008 Hybrid4. רכב הפנאי-מיניוואן הצעיר - מעין קרוסאובר שנועד לענות לכמה שיותר דרישות של רוכשים פוטנציאליים - מציג בגרסה זו שינוי מהותי לעומת הגרסאות האחרות - הנעה לכל הגלגלים.
מעניין לציין כי אך לפני מספר שבועות חשפה פיז'ו את ה-508 המשפחתי והגדול, עם יחידת הנעה דומה ונתוני פליטה מדווחים זהים. על אף שתחילת שיווק ה-508 מיועדת לתחילת 2011, ואילו של ה-3008 רק באמצע השנה, מצהירים בפיז'ו כי הקרוסאובר יהיה דגם סדרתי ראשון עם מנוע שכזה.
כמו ב-508 עם יחידת ההנעה ב-3008 משלבת בין מנוע דיזל HDi בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 163 כ"ס, ומנוע חשמלי שמייצר 37 כ"ס. על העברת הכוח לארבעת הגלגלים תהיה אחראית תיבת שישה הילוכים רובוטית. מנוע הדיזל אחראי להנעת הגלגלים הקדמיים ומעניק לפעולה זו עד 30.5 קג"מ, ואילו המנוע החשמלי שמניע את הציר האחורי, מספק 20.4 קג"מ. בעזרת מערכת עצור וסע מתקדמת, מסוגלת פיז'ו לדווח על נתון פליטת מזהמים של 99 גרם CO2 לק"מ בלבד, עם צריכת דלק של 26.4 ק"מ לליטר.
שיווקה של פיז'ו 3008 Hybrid4 יחל באירופה באביב 2011, אלא שלא נמסר מה יהיו הבדלי המחיר בינה לבין הדגם הרגיל. מיבואנית פיז'ו-סיטרואן בישראל נמסר כי בכוונתם להביא אותה ארצה, בשלב זה לא ידוע פרטים נוספים אודותיה.