שתף קטע נבחר

הונדה ג'אז - גם היא היברידית

היצרנית היפנית השניה בגודלה, תציג בתערוכת פריז גרסה היברידית למכונית הסופר-מיני הפופולרית. יחידת ההנעה תגיע היישר מהאינסייט המודרנית

הונדה ג'אז - מעכשיו לא רק קטנה, אלא גם היברידית. יצרנית הרכב היפנית הונדה, תציג תוך כחודש ימים גרסת כלאיים (היברידית) לג'אז הקטנה בתערוכת פריז.  לטענת אנשי החברה, זו המכונית היברידית ראשונה בסגמנט B - מכוניות סופר-מיני. הונדה ג'אז, קטנה מרווחת יחסית, תנסה למשוך לקוחות אירופים נוספים המחפשים צריכת דלק נמוכה במיוחד. לאולמות התצוגה באירופה תגיע הג'אז "הירוקה" בתחילת שנה הבאה.

 

 


 

הג'אז עושה שימוש ביחידת ההנעה היברידית של הונדה אינסייט, אשר פותחה כמכונית היברידית טהורה. מנוע הבעירה הפנימית, יחד עם זה החשמלי, מספקים במקרה זה כ-98 כ"ס, ומגיעים עם תיבת הילוכים רציפה. נתונים מדויקים עדיין אין, שכן הונדה מעוניינת לחשוף אותם בעת הצגת המכונית. הונדה מצאה לנכון לציין כי בדומה לסיוויק ולאינסייט ההיברידיות, הג'אז יכולה לנוע בעזרת הנעה חשמלית בלבד, ותציג רמה דומה של צריכת דלק ופליטת מזהמים.

 

סביבת הנהג תציע עיצוב שונה מעט מגרסאות רגילות, עם לוח מחוונים שחור-אחיד, המבליט את הצבע הכחול - המסמל בהונדה דאגה לסביבה. בהונדה בחרו שלא לספר בשלב זה בכמה ליטרים נפגע נפח האחסון של המכונית, אשר יאלץ לפנות מקום עבור סוללות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'אז היבירידת, סופר מיני סופר חסכונית
צילום: תמונות יצרן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים