שתף קטע נבחר

נהג חצה מחסום רכבת - אלפים איחרו לעבודה

"איחרתי בשעתיים למשרד", סיפרה נוסעת ברכבת שבלמה ברגע האחרון ושרטה רכב שניסה לחצות את המסילה בניצנים

על מה הוא חשב? שבועות ספורים אחרי התאונה הקטלנית, ניסה הבוקר (יום א') נהג רכב לחצות את פסי הרכבת באזור ניצנים, לאחר ירידת המחסום. קטר הרכבת הצליח לבלום בזמן, ופגע ברכב. הנהג נחלץ ללא פגע והועבר לחקירת המשטרה. בעקבות האירוע, נרשמים שיבושים קשים בתנועת הרכבות.  

 

דנה, נוסעת ברכבת שבלמה, סיפרה בשיחה עם ynet על רגעי החרדה. "פנו אלינו לפתע תוך כדי נסיעה ושאלו אם כולם בסדר, אז הבנו שמשהו לא תקין ושקרתה תאונה". דנה סיפרה על המחיר שגבתה ממנה התאונה: "איחרתי בשעתיים למשרד, זה לא סתם איחור, זה עניין קריטי מאוד, היו לי דברים מאוד דחופים לעשות".


הרכבת לא באה. צפיפות בתחנת רחובות, הבוקר (צילום: אורן חג'ג') 

 

נוסע אחר, אורן חג'ג', סיפר כי בימים כתיקונם אורכת הנסיעה מביתו ברחובות למקום עבודתו בתל-אביב רק כ-35 דקות. "זה פשוט מטורף, אנשים חיכו עם ילדים בחום המטורף. כולם שאלו אם אני מצלם וביקשו שאשלח לתקשורת. זה היה פשוט סיוט".

 

גם חג'ג' הגיע לבסוף לעבודתו באיחור של שעתיים, וציין כי גם כשהקרונות כבר הגיעו לתחנת הרכבת - ציפתה לו וליתר הנוסעים חוויה לא נעימה אחרת. "רכבת אחת בוטלה וזו שהגיעה אחר כך הייתה מפוצצת. לא היה מקום לעלות, וגם הרכבת שהגיעה אחריה הייתה עמוסה מאוד ועצרה בערך שבע פעמים באמצע הדרך".

 

הוא קבל על טיפול הנהלת הרכבת באירוע ואמר: "היו צריכים לשחרר את הלחץ. מדובר היה בסך הכל בתאונה קלה. על הרציף נשמעו כל הזמן קללות והייתה אווירה עצבנית מאוד. אם יודעים שנוצר עיכוב גדול כל כך בגלל תקלה קטנה, למה לא תיגברו את הקווים, במיוחד ביום ראשון?", תהה.

 

חייל שעשה דרכו מביתו בדרום אל הבסיס בו הוא משרת, סיפר גם הוא על עיכובים כבדים. " זה נוראי, אני כבר שנתיים וחצי בשירות ולא היה לי משהו כזה. הגעתי לתחנת רחובות, ואז הבנתי שלא הגיעו 4-5 רכבות, גם הרכבת שלי לא הגיעה, וחיכיתי בסביבות שעה, שלצידי אנשים שחיכו שעה וחצי. היו אלפים על הרציפים, אני לא מגזים, לא היה דבר כזה".

 

מדוברות הרכבת נמסר כי בשל בלימת הקטר והעומס הקבוע בימי ראשון בבוקר, ממתינים נוסעים רבים בתחנות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אסון נמנע. הרכב שנפגע
צילום: שלמה דביר, hnn
מומלצים