לקסוס IS מתחדשת ומתעדכנת
לקראת תערוכת פריז - יצרנית היוקרה היפנית חושפת IS מעודכנת, המציגה בעיקר נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים טובים יותר, יחד עם גרסת דיזל חדשה. דגמים ראשונים יגיעו ארצה באוקטובר, ללא שינוי במחירים
עדכון אירופי ללקסוס IS. מותג היוקרה של טויוטה מציג לקראת תערוכת פריז עדכון ל-IS, שגולת הכותרת בו היא התאמה לתקני זיהום אוויר יורו 5. עוד תציע לקסוס גרסת דיזל עם מנוע מחודש ומעט חלש יותר, אף הוא עומד בתקנים המחמירים. בתחום העיצוב הסתפקו בלקסוס בשינויים קלים בעיצוב הסבכה הקדמית, יחידות התאורה מלפנים ומאחור, נורות לד מלפנים וחישוקים בעיצוב שונה. חבילת עיצוב הספורט של לקסוס, העונה לשם F, זוכה אף היא למספר שינויים ותוספות אבזור. באירופה ובישראל מתוכננים לגרסאות המעודכנות תגי-מחיר ללא שינוי.
ה-IS250, הגרסה הרלוונטית ביותר עבור השוק המקומי, תציג מנוע עם נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים עדיפים, ללא פגיעה בנתוני הספק. תצרוכת הדלק הממוצעת תעמוד לפי היצרנית על כ-11.9 ק"מ לליטר במקום 11.2 בממוצע, ואילו פליטת המזהמים תרד מ-209 ל-194 גרם CO2 לק"מ. גרסת הדיזל החדשה, עם מנוע משודרג, תציג אף היא נתונים טובים יותר, אך ההספק המרבי ירד ליחידת ה-2.2 ליטר מ-175 כ"ס, ל-148.
מיבואנית רכבי לקסוס בישראל נמסר כי דגמים מעודכנים ראשונים יגיעו ארצה לקראת חודש אוקטובר השנה, ללא שינוי במחירים בהתאם לרמות האבזור השונות. יש להניח שרמת המיסוי הירוק תרד בהתאם.