שתף קטע נבחר
 

אחרי ה-3 באה 4 - סיטרואן מציגה DS נוספת

יצרנית הרכב הצרפתית, שהחייתה את השם DS בעזרת מכונית סופר-מיני מסוגננת, חושפת לקראת תערוכת פריז את ה-DS4, שתגיע לישראל בעוד כשנה

עומדת בהבטחות: סיטרואן מציגה דגם שני במשפחת ה-DS הצעירה. תערוכת הרכב של פריז מתקרבת, והיצרניות הצרפתיות מעלות הילוך בכל הנוגע לחשיפת דגמים חדשים. הפעם זו סיטרואן, אשר מציגה פרטים ותמונות של ה-DS4 החדשה, דגם נוסף במשפחה הצעירה, האמורה להציע ערך מוסף לדגמים הקיימים, בעיקר באמצעות עיצוב ואבזור יוצאי דופן, כמו-גם הנאה מנהיגה.

 


 

ה-4 לבית DS תציע חמש אפשרויות מנוע, החל בדיזל מודרני ונקי במיוחד, וכלה בגרסת בנזין לביצועים, עם הספק מרבי של 200 כ"ס. תחילת השיווק באירופה מתוכננת לשנה הבאה, ואלינו היא צפויה להגיע במהלך קיץ 2011.

 

 


 

כמו במקרה של ה-3 שקדמה לה, גם ה-DS4 זכתה ממעצבי סיטרואן ל"עירוב סגנונות עיצוב שונים", לטענתם. בניגוד ל-3 הצבעונית עד כדי תמיהה לעיתים, ה-4 נראית סולידית יחסית, ואינה מציגה לראווה סכימות צביעה ביזאריות. היא כן כוללת נוריות לד המעטרות את אזור פנסי הערפל, פסי כרום בולטים מסביב, וחיפויי גלגלים מודגשים היטב. עם 427 ס"מ לאורך, ה-DS קצרה בשישה ס"מ מה-C4 החדשה. זו האחרונה צרה ממנה בשני ס"מ (179 מול 181 ס"מ) ונמוכה ממנה בארבעה ס"מ (149 ס"מ לעומת 153 ס"מ). תא המטען של ה-DS4 קטן ב-37 ליטר מזה של ה-C החדשה - 370 מול 408 ליטרים.

 


 

ה-DS תציע לרוכשיה בחירה בין שתי גרסאות מנוע דיזל, ושלוש של מנוע הבנזין 1.6 ליטר. כל המנועים יוצעו עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או אוטומטית. מנועי הבנזין יציעו הספק מרבי של 120, 155 או 200 כ"ס, ואיו מנועי ה-HDi יאפשרו הספק מרבי של 110 או 160 כ"ס. המנוע החלש יותר מכוון לצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכות במיוחד, כולל מערכת עצור וסע, ואגירת אנרגיה המשתחררת בעת בלימה.

 

מחברת דוד לובינסקי, יבואנית דגמי פיז'ו-סיטרואן בישראל, נמסר כי ה-DS4 צפויה להגיע ארצה לקראת קיץ שנה הבאה. בשלב זה לא ידוע עדיין איזה מנועים יעשו עליה, ומה יהיה מחיר המכונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עירוב סגנונות, סיטרואן DS4
כיף לשבת?
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים