בנטלי: קונטיננטל GT קופה חדשה, בערך
יצרנית היוקרה הבריטית חושפת את הקונטיננטל GT קופה המעודכנת. פרס יקר ערך למזהים במבט אחד את השינויים לעומת הדגם הנוכחי. בעצם, גם במבט שני ושלישי
לאחר הקמת אתר אינטרנט יעודי עם מונה שניות עד להצגה רשמית, נחשפת היום מכונית הקופה המעודכנת של בנטלי. ולמען האמת, כגודל ההבטחה כך האכזבה. צריך הרבה יותר מהיכרות בסיסית עם עול הרכב, כדי לגלות הבדלים של ממש בין הדגם החדש לזה המוחלף. מבט זריז בנתוני שתי המכוניות מגלה כי גם שם לא נרשמו הפתעות. מירב החדשנות נשמרה עבור תא הנוסעים ושינוי קל של חלוקת הכוח. ואיך יכולנו לשכוח שיפור של 0.2 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש. קבלו את בנטלי קונטיננטל GT קופה החדשה, פחות או יותר.
ה-GT היוקרתית שומרת כצפוי על מנוע ה-W12 כפול המגדשים בנפח 6.0 ליטר, המייצר כעת 14 כ"ס נוספים, או 567 כ"ס בסך הכל. המומנט המרבי טיפס אף הוא, ל-70.7 קג"מ שמתחילים כבר ב-1,700 סל"ד. אגב, כמו בגרסתו הקודמת, גם המנוע החדש יכול לעשות שימוש בבנזין, דלק ביולוגי E85 או שילוב בין השניים. תיבת שישה הילוכים אוטומטית חדשה מקצצת את זמן העברת ההילוכים במחצית ומעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים.
אלא שכעת, במקום חלוקה שווה בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים, מקבלים האחרונים 60% מהכוח. זו מכונית שמסוגלת אגב להגיע ל-318 קמ"ש, ולסיים את המיאוץ הקלאסי תוך 4.4 שניות. ל-200 קמ"ש היא מגיעה תוך 10.2 שניות, פחות או יותר זמן זהה לזה שדורשת מכונית 2.0 ליטר מודרנית, כדי להגיע ל-100. לקראת סוף 2011 תציג החברה מנוע שמונה צילינדרים חדש, עליו לא שחררה בנטלי מידע, למעט שיהיה חזק למדי, אך יפלוט 40% פחות מזהמים ממנוע שמונת צילינדרים הנוכחי.
בבנטלי מספרים כי תא נוסעים מעניק רמות חדשות של נוחות ועיצוב יוקרתי, עם מושבים נוחים יותר, לוח מחוונים מעוצב בקפידה ומסך מגע חדש. והאמת, ממכונית שעולה באנגליה יותר מ-160 אלף פאונד - קרוב למיליון שקלים - בדגם הנוכחי, לא היינו מצפים לפחות מכך. מי אמר שבמכוניות אנגליות אין תמורה למחיר.