פורשה 911 GTS - הקרם של הקאררה
יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית תציג בתערוכת פאריז את ה-911 קאררה GTS, גרסה מי-יודע-כמה במספר לדגם האלמותי של פורשה. השינויים קלים, אבל כנראה מאד חשובים ללקוחות פוטנציאליים
פורשה מציגה את החברה באחרונה במשפחת ה-911, קאררה GTS. בתערוכת הרכב של פאריז שתיפתח בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, תציג חברת פורשה את ה-911 קאררה GTS החדשה. לדברי אנשי החברה הגרסה החדשה תתייצב בקצה הגבוה של משפחת דגמי הקאררה, ממש מתחת ל-GT2, GT3 והטורבו. הקאררה החזקה מכולן תוצג לראשונה בפריז, ותוצע החל מדצמבר באירופה, בגרסה פתוחה או סגורה (קופה). למי שממש חסרות לו גרסאות 911, כמובן.
ה-GTS תשחרר 23 כ"ס יותר מה-S, ותעשה את זה לכיוון הגלגלים האחוריים בלבד. מנוע הבוקסר בנפח 3.8 ליטרים יספק 408 כ"ס, ויספק את שיא המומנט בסל"ד נמוך יותר. הנתונים - 4.2 שניות לדגם הקופה עם תיבת הילוכים כפולת-מצמד (PDK) המוכרת של החברהף, או עשירית איטי יותר עם תיבת הילוכים ידנית. בשני המקרים תהיה המהירות המרבית 306 קמ"ש. על אף תוספת הכוח, כך מבטיחים בפורשה, ה-GTS תציג נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים דומים לקאררה.
שינויים בעלי משמעות אין כאן, למעט מפסק גלגלים גדול יותר ב-44 מ"מ לעומת שאר הדגמים הנחותים - בדומה לזה בו מצוידות גרסאות ההנעה הכפולה של משפחתת הדגמים. המותג. ולמי שמתמקד בניואנסים - יהיה גימור תחתון בצבע שחור, אותיות "GTS" בתחתית הדלתות, גימור שחור בין פתחי המפלט, דיפון אלקנטרה שחור בתוך המכונית, ועל אבזרי התפעול - הגה, בורר הילוכים ובלם החניה.
הקאררה GTS תגיע אל אולמות התצוגה האירופים לקראת חודש דצמבר השנה, עם תג-מחיר שמתחיל בכ-140 אלף יורו לדגם הקופה וכ-153 אלף למכונית פתוחה.