שתף קטע נבחר
 

חלון שעושה חשק: חלונות ראווה מושקעים

מאחורי כל חלון ראווה מוצלח עומדים מעצבים מוכשרים, שעושים הכל כדי לפתות אתכם הקונים להיכנס. מה הם בדיוק עושים וכמה זמן לוקח להם לתכנן? סימה שושן יצאה לברר את הפרטים

כרטיס הביקור הראשון של בוטיק או חנות בגדים הוא חלון הראווה. בשנים האחרונות הפך אותו חלון, מסוג של מחסן מאולתר, למעין ויטרינה יוקרתית ומיקרוקוסמוס של הקולקציה. "חלון ראווה צריך לגרות כדי להכניס לקוחות, ליצור אצלם סקרנות", אומרת הגר ניסימוב מבוטיק שושו, שמעצבת את החלון במקום, ומחליפה עיצוב בכל אירוע אפשרי, לפחות פעם בחודש וחצי.

ברשת קסטרו מדווחים שהם מעצבים את חלונות הראווה 4 חודשים מראש וכל 130 הסניפים של הרשת נהנים מאותם אבזרים ופריטי לבוש וכך החלונות נראים - זהים לגמרי. הרשת גם מייצרת את הפריטים הדקורטיביים בעצמה. "העבודה הראשונה על עיצוב החלון אורכת חודשייים. עם זמן הייצור ועד שזה מגיע לחנויות, מדובר בסך הכל בתהליך של 4 חודשים", מוסרת מעצבת החלונות של קסטרו.

אז איך נבנה החלון ואילו חלונות הם הפייבוריטים של כל מעצב? כל זאת ועוד בכתבת הוידאו. 

(טקסט: רועי ירושלמי)

 

בימוי והפקה: סימה שושן; צילום: שי רוזנצווייג; עריכה: שלומי בלבול

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 


כל החלונות בכל הסניפים זהים. חלונות הראווה של קסטרו (צילום: שי רוזנצוויג) 

 


 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מושכים את העין. חלונות ראווה
צילום: שי רוזנצוויג
מחכות שתבקרו אותן. בובות בחלון
צילום: שי רוזנצוויג
לאשה בפייסבוק
מומלצים