שתף קטע נבחר

יש לכם מכונית מתוצרת בנטלי? מהרו למוסך

לקוחות מותג הפאר שלא הסתפקו בסמל מוטבע בחזית, אלא התעקשו על קישוט מתכתי שמתנוסס בגאון, יאלצו לבקר במוסך. קריאה לתיקון, בדיוק כמו כולנו

חטא היוהרה? כאלף בעלי מכונית מתוצרת בנטלי מוזמנים לתיקון רכבם במוסך. הסיבה: בזמן שרכשו את מכונית הפאר, בחרו באופציית עיטור המותג המכונף והמאד-מזוהה, כקישוט בולט על החרטום. לדברי בנטלי, במקרה של פגיעה בהולך רגל, עלול העיטור המתכתי לגרום לפציעה קשה. כך מדווחות סוכנויות הידיעות.

 


בנטלי אזור. מכונית שתתאים מצוין לפנטהאוז שרכשתם במונאקו

 

אם חששתם שמא בנטלי התעלמו מהבעיה בזמן התכנון, הסירו דאגה מליבכם. מותג היוקרה, השייך לקונצרן פולקסווגן הגרמני, דאג למנגנון שליפה וקיפול הסמל בעת התנעה או כיבוי המנוע, או קיפול פנימה אוטומטית במקרה של תאונה. יש להניח כי גם שלמותו של הפריט הדאיגה את המתכננים, שכן הוא ללא ספק קורץ לעוברי אורח שאינם בוחלים בהשחתת רכוש.

 

דוברי המותג הסבירו לסוכנויות כי חדירת מים לאזור הקפיץ השולף את הסמל, עלולה לגרום לו להחליד, ולפגום בפעולתו. הם כמובן לא פרטו מי אחראי על אטימת האזור, מה יהיה גובה הקנס אותו יאלץ לספוג מההנהלה הגרמנית, או באיזו לשכת עבודה הוא מתכנן לבקר בשבוע הבא.

 

הדגמים הנוגעים לקריאה היזומה לתיקון הם אראנג', ברוקלנדס ואזור, אשר יוצרו בין אוקטובר 2006 למרץ 2009. היצרנית מדווחת כי לא נרשמו כל מקרי פגיעה עקב התקלה עד עתה. דובר החברה, ריצ'רד דרבין, אמר ל-AP כי מדובר ב"ריקול תיאורטי" בלבד, וכי מדובר בעיקר בפעולה לא מהירה מספיק של המנגנון". וכדי להרגיע את בעלי המכוניות, הוא הזכיר כי למרות אפשרות ההחלדה של הקפיץ, אין סיבה לחשוש לבעיה דומה בקישוט עצמו.

 

עוד הבהיר הדובר כי משך התיקון הוא כשעה בלבד, וכי הוא יתבצע כנדרש ללא כל תשלום מצד בעל המכונית. הוא לא יכול היה לפרט כמה מהמכוניות שיתייצבו לתיקון, יהיו נהוגות על-ידי בעליהן, ולא נהג שכיר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקישוט הסורר
המכונית למוסך
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים