שתף קטע נבחר

 

הפועלים ישיק עולם תוכן לסטודנטים בפייסבוק

לאחר פעילות מצומצמת בשנה שעברה, החליט הבנק לייצר תוכן מורחב לפעילות סטודנטים מתמשכת ברשת החברתית הכוללת העשרה בתחום הקריירה וכן דיווחים שוטפים מהקמפוס. המהלך יסייע לבנק בגיוס סטודנטים כלקוחות

לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית, בנק הפועלים מרחיב את הפעילות ברשת החברתית פייסבוק. הפעילות תכלול, בין היתר, העשרה והכוונה בתחום הקריירה ומפגשים עם דמויות מפתח בעולם העסקים. אירוח מומחים מתחומים שונים כגון רפואה, משפטים, כלכלה ועוד.

 

במהלך השנה ייפתחו קורסים הקשורים בעולם התוכן של הסטודנט כגון הצגת פרזנטציה, התמצאות בגוגל וכדומה.  כמו כן, פיתוח אפליקציות המאפשרות לסטודנטים לחבור לנסיעה משותפת, או לקבוצת לימודים בהתאם לפקולטה ולקורסים ובלוגרים ידווחו מידי יום על הנעשה בקמפוסים ב-10 אוניברסיטאות ומכללות.

 

בנוסף, על מנת להניע את הסטודנטים לפעילות ברשת, יחלק הבנק הטבות הכוללות צימרים וג'יפים בסופי שבוע ואלפי כרטיסים להופעות.

 

"כמו מועדון לקוחות"

הפועלים אינו הבנק היחיד המקיים פעילות בפייסבוק, אולם זו מתמקדת לרוב בתחום הפנאי ופחות בתוכן. המהלך של הבנק נעשה בתקופה בה נאבקים הבנקים בעזרת שלל הטבות והצעות מפתות לצירוף הסטודנטים לשורות לקוחותיהם.

 

"הפעילות בפייסבוק היא כמו מועדון לקוחות" אומרת ל ynet לילך אשר-טופילסקי, משנה למנכ"ל הממונה על החטיבה הקמעונאית. "השלב שבו ניתן להתחיל לפלח את האוכלוסיה זה גילאי העשרים ברגע שהם כבר יותר עצמאיים. זאת הסיבה שיש עליהם יותר תחרותיות. אתה חייב כל הזמן לחפש מקומות על מנת ליצור בידול ושונות".

 

לדבריה, הפעילות בקרב הסטודנטים מותאמת לסביבה שבה הם פועלים, הן בעולם הפיסי והן בעולם הדיגיטלי. "לכן טבעי שהפייסבוק יהפוך לזירה הטובה ביותר לניהול הקשר המתמשך הזה".

 

אשר-טופילסקי מודעת גם לנקודות התורפה שבמהלכים אלו, בהם נחשף הגוף העסקי לביקורת והשמצות ברשת החברתית, אולם לדבריה גם לכך יש מענה. "אתה נכנס לעולם יותר שקוף ואתה צריך להתמודד עם השקיפות הזו. גם אם עולים דברים שאינם מחמיאים לבנק הפועלים , אנחנו לא מורידים אותם. הבנק יפנה לכותב ויברר איתו מה הבעיה. כבר כיום כשאנחנו מזהים משהו בפורומים, תלונות וכדו' אנחנו פונים ללקוח באופן יזום".

 

בשנים האחרונות בחן הבנק מודלים שונים לפעילות ברשתות חברתיות. בעקבות הצלחת הפעילות לקהל הסטודנטים בשנה שעברה, במסגרתה חילק הבנק 40 מלגות באמצעות תחרות שנוהלה בפייסבוק, החליט הבנק לייצר פעילות מתמשכת לקהל הסטודנטים, בעיקר מתוך מטרה להניע אותם לפתוח חשבון. בבנק טוענים כי כבר כיום כ-35% מהסטודנטים הם לקוחות הבנק.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אייל פישר
סטודנטים. הזירה עוברת לפייסבוק
צילום: אייל פישר
מומלצים