שתף קטע נבחר

בריטיש איירוויס: ת"א אחד מ-10 יעדים מועדפים

מדי שנה בוחרת חברת התעופה הבריטית 10 יעדים, מבין מאות שאליהם היא טסה, כשהשנה נבחרה גם ת"א. החברה תציע חבילות "סיטי-ברייק" בחורף באמצעות קמפיין שיווקי בלונדון

היכונו לביאת הבריטים! חברת התעופה "בריטיש איירוויס" בחרה בתל אביב כאחת מעשר הערים המועדפות שאותן תשווק בחורף הקרוב. בשבוע הבא תפתח החברה הבריטית קמפיין שיווקי אגרסיבי ותציע ללקוחותיה חבילות 'סיטי-ברייק' לתל אביב במחירים אטרקטיביים. הקמפיין יהיה בשיתוף עם משרד התיירות של ישראל והתאחדות מלונות תל אביב.

 

"אי שם בעולם השמש זורחת, עזוב את הכל, הזמן עכשיו את חופשת השמש שלך ובוא לתל אביב". זו תהיה סיסמת הקמפיין והחברה תציג אותו באמצעות אתרי אינטרנט, בשבע תחנות רכבת תחתית מובילות בלונדון וברוב העיתונים היומיים שיוצאים בלונדון בהם הטיימס, הסאן, מירור, איבנינג סטנדארד, מטרו, דיילי מייל, דיילי אקספרס וכן מגזינים שונים. עלות הקמפיין לכל עשרת היעדים מוערכת בכמיליון לירות שטרלינג. משרד התיירות של ישראל והתאחדות המלונות בתל אביב ישתתפו בו בסכום של כ-120 אלף שקלים.

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, העריך אתמול כי קמפיין השיווק האגרסיבי של חברת התעופה הבריטית יגדיל באופן משמעותי את מספר התיירים שיגיעו מאנגליה לישראל. "יש פה הבעת אמון בישראל כיעד תיירותי", אמר השר . לדבריו, בחודשים אחרונים הוכפל מספר המזמינים חופשות לישראל, און-ליין, באמצעות אתר האינטרנט של חברת התעופה הבריטית והכוונה היא שבאמעות הקמפיין המספר ישוב ויוכפל. "הקמפיין הזה הוא פריצת דרך במאמצים להציג את ישראל כיעד לחופשות עיר", הוסיף השר.

 

לדברי אלי זיו, מנכ"ל התאחדות המלונות בתל אביב, "כשנוסעים במדרגות הנעות בתחנות הרכבת התחתית המובילות בלונדון, יש מודעות פרסומיות שהנוסעים נחשפים אליהן בעת שהם עולים או יורדים מהרכבת. בלוחות המודעות האלה, שחלקם אלקטרוניים, יהיו פוסטרים שיציגו את תל אביב כעיר של ים שמש ובילויים. לגולשים באתר האינטרנט של החברה, בדף העוסק בחופשות, יוצגו חבילות של 'סיטי ברייק' בתל אביב כמו גם מסלולי חופשות משפחתיים והציבור יוכלו לעשות את ההזמנה 'און-ליין'. הכוונה היא שהקמפיין ירוץ במהלך חודש אוקטובר והחבילות יימכרו עד תחילת קיץ 2011," אמר.


"הבעת אמון בישראל כיעד תיירותי". תייר בעזריאלי (צילום: צביקה טישלר)

 

התיירים אומרים: "עיר בילויים אולטימטיבית"

מדי שנה בוחרת חברת התעופה הבריטית 10 יעדים, מבין מאות יעדים אליהם היא טסה, ובהם היא מתמקדת הן בשיווק. השנה החליטו בחברה לכלול את תל אביב כאחד היעדים. זאת נוכח הפריחה התיירותית שבה נמצאת ישראל מאז תחילת השנה, הרגיעה הגיאו-פוליטית, והשיווק האגרסיבי של תל אביב בקרב קהלי יעד ברחבי אירופה כ'עיר ללא הפסקה'.

 

סיבה נוספת לבחירתה של תל אביב כעיר מועדפת, היא התגובות הטובות של תיירים המגיעים לעיר מיעדים שונים באירופה, ומגדירים אותה כעיר בילויים אולטימטיבית עם מלונות ברמה גבוהה, מסעדות מעולות, חופי רחצה נקיים שמעטים כמוהם נמצאים באירופה. זאת לצד אטרקציות תיירותיות רבות וגם מקומות בילוי רבים נוספים. בנוסף, מוזכרת תל אביב כעיר שבה זוכה הקהילה הגאה לחופש שאין בערים רבות באירופה. יעדים נוספים שנבחרו הם, בין היתר, טובגו, גרנדה, קנקון, קליפורניה, ברבדוס.

 

בדרוג של אתרי אינטרנט מובילים כמו 'טריפ-אדוויזר', הנחשב לאחד הפופולריים בקרב הגולשים, זוכים בתי מלון בתל אביב, מסעדות ואטרקציות תיירותיות לציוני שביעות רצון גבוהים מאוד.

.

יצוין כי בחודשים ינואר-אוגוסט הגיעו לישראל כ-120 אלף תיירים מאנגליה, גידול של 5 אחוז בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2009. אומנם מדובר בגידול מתון, יחסית ליעדים מובילים אחרים, אולם הסיבה לכך היא המשבר הכלכלי שפוקד את אנגליה בשנתיים האחרונות.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בחרו בת"א. בריטיש איירוויס
צילום: Getty Images imagebank
מומלצים