שתף קטע נבחר
 

בגדים יפים מוצאים ברשת

תכירו את בל וסו, אתר מעצבים חדש בסצינת הרשת המקומית, שמביא שלל מותגים חו"ליים עד הבית כצ'יפ מאנדיי וג'יי ברנד. יערה אוחיון, חובבת קניות רשת מושבעת, מדווחת ומתלהבת

בתור בחורה עם יצר הרפתקני ויד קלה על כרטיס האשראי, האינטרנט הוא אחת מזירות השופינג החביבה עליי. קניתי שם הכל, אפילו את המקרר הראשון שלי, אבל דווקא מקניית בגדים וירטואלית נמנעתי. עד עכשיו.

 

תכירו את "Belle & Sue", אתר חדש ומקסים מבית היוצר של ענבל בוסיבא ושירה כרמי. חברות הילדות תרגמו את אהבתן לאופנה ואת החברות הקרובה לכיוון עסקי. "בחו"ל מאוד מקובל לקנות בגדים דרך האינטרנט, ורצינו לעשות משהו שעוד לא עשו פה, בעיקר כי הרגשנו שזה חסר", אומרת בוסיבא. "בינתיים זה הולך מדהים, ובאופן מפתיע יש לנו לקוחות מכל הארץ ולא רק מתל אביב. נשים מערד, כפר סבא, בית דגן קונות את הפריטים באתר".

 

כרמי מתגוררת בניו יורק בשתיים עשרה השנים האחרונות ועוסקת שם בייעוץ אסטרטגי למותגי אופנה כמו שרלוט רונסון, ו-Atrium. באתר היא אחראית על הפן העסקי, ועל הקשר עם המעצבים האמריקאיים.

 


תמצאו אותה בבל וסו. שמלה שמלה של איוונה הלסינקי (צילום: יחסי ציבור)

 

על הצד האופנתי אמונה בוסיבא, בוגרת החוג לעיצוב טקסטיל בשנקר, ששימשה בשנים האחרונות קניינית של הבוטיקים התל אביביים "עלמה" ו"בנקר". "עבדתי כקניינית וגם עיצבתי כמה קולקציות בעצמי, אז אני מרגישה שאני מכירה את הלקוחה הישראלית טוב", אומרת בוסיבא. "בדיוק בגלל זה היה לי חשוב באתר להקפיד ולהציג מותגים עם טווח מידות רחב יותר, שמיועדים לפלח גילאים רחב ".

 

כן, מסתבר שעולם ההזמנות הווירטואלי לא שמור רק למתבגרות שגם ככה מנהלות את חייהן במרחב הווירטואלי, אלא גם לאמהות שלהן. "זה מדהים בעיניי שיש לנו לקוחות בגילה של אימא שלי, שהיא בשנות השישים לחייה, שקונות באינטרנט", מספרת בוסיבא. "יש לנו לקוחות שהן נערות בנות 17 שגדלו לעולם של שופינג באינטרנט, אבל גם נשים בגילי, כאלו שלא מצליחות להגיע לגן החשמל ביום חמישי לפני הסופ"ש. דווקא עבור אלה שרגילות לקשקש עם המוכרת, אנחנו פותחות עכשיו עוד אופציה, נוחה יותר".

 

בין המותגים שנמכרים באתר אפשר למצוא את מותג הג'ינסים השבדי, חביב ההיפסטרים, צ'יפ מאנדיי ((Cheap Monday, נעליים של האוס אוף הארלו (House of Harlow) מבית היוצר של ניקול ריצ'י, וגולת הכותרת - ג'ינסים של המותג המוצלח ג'יי ברנד.

 


שמלה של ארין ברני, גם היא מכבבת באתר (צילום: יחסי ציבור)

 

מעבר לחוויה האופנתית שמקבלת כל מי שיודעת להעריך איכות, הביטחון של הקנייה באתר הופך את הרכישה למוצלחת כל כך. כרמי ובוסיבא מתחייבות שההזמנה תגיע עד לארון הפרטי שלך תוך 48 שעות, המשלוח חינם, והשוס הגדול – אם המידה לא טובה לך, תוכלי להחזיר את הפריט בתוך 24 שעות ולקבל מידה אחרת, זיכוי או החזר כספי. "בגלל שמדובר באתר אינטרנט, ורוב האנשים עדיין לא מורגלים בקנייה כזו, חשוב לנו מאוד לתת את ההרגשה שיש גב מאחורי האתר, שיש לדברים פה בית. בגלל זה התנאים שלנו נוחים כל כך. שירות הלקוחות שלנו פתוח מ8 בבוקר ועד 5 אחה"צ, ונשים מתקשרות להתייעץ איתנו על מידות", אומרת בוסיבא. "בצוות שלי יש בנות בטווח מידות רחב והן מודדות הכל, ולפי זה אנחנו יודעות אם משהו צר או רחב יותר ומייעצות איזו מידה כדאי לקנות".

 

במסגרת שטף המידע שהאתר מציע, אפשר למצוא בו אינפורמציה על הבגדים, המעצבים והאג'נדה שמאחוריהם, טבלת מידות מדויקת, הגדלה של כל בגד בקלוז אפ ותמונות שלו מכל כיוון שהוא. גם מכס, אגב, סוגיה כואבת אצל מי שעושה רכישות דרך האינטרנט, לא תצטרכו לשלם בהזמנה מהאתר.

 

"לקנות באינטרנט זה לקנות לעצמך מתנה", אומרת בוסיבא. "את קונה את זה ואז זה מגיע אחרי שבוע וחצי, כשכבר שכחת שקנית משהו ושכחת ששילמת. יש ניתוק בין החוויה של התשלום לחוויה של הקבלה של הבגד", והרי מה בעצם אנחנו רוצות אם לא לקנות בגדים בלי רגשות האשם. אגב, לא מעט מהלקוחות באתר הם דווקא גברים שבוחרים במשלוח האלגנטי כדי להפתיע בת זוג בעבודה. תודו שזה יותר שווה מסתם זר פרחים למשרד.

 

אבל למרות הכל, איך מתגברים על המכשול הקשה מכל וקונים בגדים באינטרנט? "אמאזון פתחו עכשיו מחלקה לג'ינסים, הם מוכרים ג'ינסים וספרים. מצחיק, לא? אבל עובדה שזה עובד. אפילו את הפריט הכי בעייתי לרכישה און ליין מוכרים עכשיו באחד מאתרי הקניות הגדולים ברשת", עונה בוסיבא. "וחוץ מזה, חבר אמר לי משהו שהפך להיות המוטו שלי: אנשים היום קונים כלות באינטרנט, אז מה זה לקנות שמלה?"

 


 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גם הוא בבל וסו. ג'ינס של ג'יי ברנד
לאשה בפייסבוק
מומלצים