שרירים אמריקנים: דודג' צ'ארג'ר באדום לוהט
אחד השמות האגדיים של תעשיית הרכב בדטרויט עובר עדכון שיאפשר לו להתמודד עם המתחרים המתחזקים והולכים. האמריקנים טוענים שאין כל בעיה להתמודד עם מיטב תוצרת אירופה. עכשיו הם צריכים רק לשכנע את הקהל
הצ'ארג'ר החדשה, לא רק מכונית שרירים. יצרנית הרכב האמריקנית דודג' מחדשת את הצ'ארג'ר, שם עם שורשים בשנות ה-60, שזכה לפני מספר שנים לתחייה מכובדת ומרשימה. כעת היא עוברת התאמה של "אמצע החיים" לתחרות הקשה הן ממתחרים ישירים כמו המותגים האמריקנים, והן מדגמים המיוצרם על-ידי תעשיית הרכב האירופית. בחברת מכשירי תנועה, יבואנית דודג' לישראל, אומרים כי בהחלט יתכן כי המכונית המחודשת תגיע, במסגרת ניסיון להרחבת היצע הדגמים של המותג.
- 2004: הצ'ארג'ר חוזרת
דגמי צ'ארג'ר השונים יעשו שימוש בשני מנועים. גרסאות SE ו-Rallye בעלות ההנעה האחורית, יזכו למנוע 3.6 ליטרים עם 250 כ"ס. דגם ה-R/T המציע הנעה לכל ארבעת הגלגלים, יעשה שימוש ב-HEMI האגדי, עם V8 בנפח 5.7 ליטר עם 368 כ"ס. אלה המעוניינים במנוע החזק מהשניים, אך חוששים בכל זאת מזיהום סביבה חסר התחשבות, יכולים להרגע. גרסתו החדשה של המנוע מסוגלת לפעול גם בעזרת ארבעה צילינדרים בלבד, כדי לחסוך בדלק (וזיהום).
מערך המתלים של הצ'ארג'ר כוייל מחדש, כדי להפוך את המכונית הכבדה ל"מדויקת ומאוזנת" יותר. גם בתא הנוסעים נערכו מספר שינויים, שנועדו בעיקר להפוך אותו נעים יותר לשהייה. רשית מערכות הבטיחות בצ'ארג'ר עברה אף היא שדרוג, כולל הוספת מערכת להתראה מפני עצמים בשטחים מתים, ומערכת לעזרה בחניה. הצ'ארג'ר המעודכנת תגיע לאולמות התצוגה בצפון אמריקה בשבועות הקרובים.