שיווק נדל"ן: השמיים כבר לא הגבול
נדמה שחברות הנדל"ן יעשו הכל כדי לשכנע אותנו לקנות דירות בפרויקטים שהן בונות. כעת, לאחר שנוצלו כמעט כל שטחי הפרסום על היבשה, מתקפת השיווק עוברת לאוויר: תושבי השרון יכלו להבחין במסוקים חגים בשמי נתניה, במסגרת ההשקה הגרנדיוזית של שכונת אגמים בעיר
בעוד מחירי הנדל"ן ממשיכים לטפס וחלום הדירה הולך ומתרחק - עושה רושם שהחברות ישקיעו כל סכום נדרש ויעשו הכל על מנת ליצור באזז סביב הפרויקטים החדשים שהן בונות, במטרה לשכנע אותנו לקנות.
כך, בימים האחרונים כולנו עדים למתקפה אינטנסיבית של פרסום הפרוייקט הנדל"ני החדש שעתידה גינדי לבנות בשוק הסיטונאי בתל אביב. כמעט שאין סיכוי שתצליחו להימלט מפני הקמפיין האגרסיבי - הוא שם על שלטי החוצות, באמצעי התקשורת, השתלט על הקומה השנייה של היכל התרבות שעוצבה כמו רחוב תל אביביב טיפוסי, ואף על שמי תל אביב עם זרקורי ענק. על פי הפרסומים הושקעו בפעילות קידום המכירות כ-15 מיליון שקלים.
ואם חשבתם שראיתם הכל, חכו שתראו מה ציפה לצוותי העיתונאים שהגיעו לסקר אתמול (ג') את שכונת אגמים, פרוייקט הנדל"ן החדש שהושק בנתניה. 2,500 יחידות דיור עתידות להבנות כאן בתוך 5 שנים, ואין ספק כי על מנת למכור כזה היצע דרוש קמפיין מכירות רציני במיוחד. ואכן, תושבי השרון יכלו להבחין במסוקים חגים מעל לשמי נתניה, באירוע ההשקה שכלל גם טיול ג'יפים וארוחת בוקר מושקעת לצוותי התקשורת שגדשו את המקום.
מה בונים פה?
פרויקט "גינדי תל אביב" עתיד לכלול כ-10 בניינים עם כ-2,000 יחידות דיור, שינועו מ-2 חדרים במחיר 1.6 מיליון שקל, ועד לפנטהאוזים במחיר 7 מיליון שקל. המתחם עתיד לכלול גם קאנטרי קלאב, קניון, מוזיאון, בית ספר, גני ילדים ופארקים. בשלב הראשון משווקות 720 דירות, מתוכן נמכרו כבר כ-400 דירות. האכלוס עתיד להתחיל בעוד כ-4 שנים, כאשר הקמת המתחם כולו צפויה להסתיים בעוד כ-5 שנים.
פרויקט אגמים יוקם על ידי 12 חברות בניה שזכו במכרזים של מינהל מקרקעי ישראל, ביניהן, אשדר, שבירו, אחים שרבט, שפיר הנדסה, בוני התיכון, יוסי אברהמי, א.יצחקי ואמרגד. על פי התכנון, השכונה עתידה להשתרע על פני 660 דונם ולכלול 2,568 יחידות דיור, מתוכן 120 בבתים צמודי קרקע והשאר בבנינים בני 4-25 קומות. עד היום שיווק המנהל קרקע לבניית 1,745 יחידות דיור, מתוכן 160 יחידות קיבלו כבר היתרי בנייה. ההקמה צפויה להסתיים תוך 5 שנים.