הונדה VT750S: בעקבות הרלי ספורטסטר
היצע דגמי האופנועים של הונדה מתרחב עם ה-VT750S, גרסה זולה במיוחד לדגם ותיק ומוכר. המפרט צנוע מאד, ולכן יכולה הונדה לשווקו עם תג-מחיר אטרקטיבי
קצת מפתיע לייחס אופנוע בקטגוריה זו להונדה, אבל ממש לאחרונה נחת כאן קרוזר ("קאסטום", אם אתם מעדיפים) חדש מבית יצרנית המנועים הגדולה בעולם, שיהיה כך נראה, הזול בקבוצתו. מדובר ב-VT750S, בן למשפחת ה"שאדו" בנפח 750 סמ"ק - אליה שייך גם ה-VT750C שנמכר כאן בעבר, כמו-גם גרסאות נוספות שלא משווקות כאן. ההבדלים בין הגרסאות קוסמטיים בעיקרם: כולן חולקות את אותו מנוע מקורר-מים בנפח 750 סמ"ק והספק מרבי צנוע של 45.5 כ"ס.
שאר הרכיביים בסיסיים למדי, כולל בלם דיסק יחיד מלפנים, ובלם תוף מאחור. המטרה בגרסת S, כך מתקבל הרושם, היא להציע תשובה לגרסאות-הבסיס המאד-מצליחות של ההרלי-דייוידסון הזול ביותר, הספורטסטר. לכן אפשר גם להבחין בקווי דמיון עיצוביים בין שני האופנועים.
עוד במפרט הטכני של ההונדה: חישוק "19 קדמי ו-"15 מאחור, עם צמיג שמנמן תואם. גובה המושב, 75 ס"מ בלבד, מבטיח שגם אם אתם מהזן הנמוך יחסית, לא צפויה לכם בעיה במישור זה. מיכל דלק זעיר של 10.7 ליטר בלבד (מישהו אמר ספורטסטר?) ומשקל עצמי של 187 ק"ג, משלימים את החבילה המאד-סטנדרטית וזולה יחסית.
כמה? עודף של 100 שקלים מ-67 אלף. תג מחיר שהופך את ה-VT750S לאופנוע הקאסטום הזול ביותר בקטגוריה, ואחד הזולים הנמכרים כיום בישראל. המשלוח הראשון כבר הגיע, והאספקה ללקוחות תחל בימים הקרובים.