שתף קטע נבחר

ריקול: יבואנית וולוו מזמינה מכוניות למוסך

מנגנון כרית האוויר האמורה להגן על הנהג במקרה של תאונה אינו תקין בכמה עשרות מכוניות של היצרנית השוודית - "במקרה של תאונה עלולה כרית האוויר שבצד הנהג להתנפח שלא כהלכה, או לא להתנפח כלל, ולכן לא תגן על הנהג כנדרש, תוך שכך גדלה הסכנה לפציעה"

יבואנית מכוניות וולוו לישראל, חברת מאיר, מזמינה 62 בעלי מכוניות מדגמי XC60 ו-S80 למוסכים המורשים. זאת כחלק מקריאה עולמית לתיקון, הכוללת בארה"ב למשל כ-10,000 מכוניות. היצרנית השוודית, כעת חלק מקונצרן הרכב הסיני ג'ילי, מזמינה בכל העולם גם את ה-XC70 וה-V70 למוסך, כדי לוודא את תקינות מנגנון כרית האוויר בצד הנהג. "המכוניות המעורבות בקריאה לתיקון יאלצו להגיע למוסכי החברה, שם תשולב דיסקית מתכת במנגנון כרית האוויר, פעולה שתארך כחצי שעה", כך יבואנית וולוו לישראל.

 

 

ברשות האמריקנית לבטיחות, ה-NHTSA לה מחוייבת הייתה וולוו לדווח על התקלה, הובהר כי "במקרה של תאונה עלולה כרית האוויר שבצד הנהג להתנפח שלא כהלכה, או לא להתנפח כלל, ולכן לא תגן על הנהג כנדרש, תוך שכך גדלה הסכנה לפציעה".

 

כלי תקשורת בארה"ב מצטטים את אנשי וולוו כמסבירים שעד עתה התקבלו בכל העולם 142 דיווחים שונים על הבעיה. כבר לפני כחמישה חודשים, כך מוסיפים אנשי וולוו, ומסיימים בכך שלתקלה זו "פוטנציאל קריטי". או במילים פשוטות יותר – גשו למוסך, ואל תזניחו, שכן מדובר בנושא בטיחותי בעל חשיבות גבוהה.

 

לקוחות המעוניינים לדעת האם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, מוזמנים להתקשר למחלקת השירות למספר 03-9182100

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים