פולקסווגן ג'טה נחשפת באירופה
אחרי שכבר הושקה בארה"ב, מגיעה הג'טה החדשה לאירופה, עם היצע מנועים ומערכת מתלים שנועדו להתאים לטעם האירופי. לישראל תגיע הג'טה לקראת סוף 2011
אחרי השקה נוצצת ומושקעת בארה"ב, פולקסווגן חושפת את הגרסה האירופית של הג'טה החדשה. השינויים העיקריים אינם קוסמטיים, אלא מסתתרים מתחת למכסה המנוע: הגרסה האירופית של הג'טה מקבלת היצע מנועים שונה מזה המשווק בארה"ב. הג'טה החדשה היא הראשונה שתוכננה "מן היסוד", ולא כגרסת סדאן של הגולף הקומפקטית. לאור זאת, צופים בפולקסווגן הצלחה למכונית החדשה באירופה. מיבואנית פולקסווגן, חברת צ'מפיון, נמסר כי הג'טה תגיע לישראל לקראת אוקטובר 2011.
על-פי הנתונים החלקיים שמפרסמת פולקסווגן, הג'טה האירופית זהה במידותיה לגרסה האמריקנית: אורכה 464 ס"מ - תוספת של תשעה ס"מ בהשוואה לקודמתה. בסיס הגלגלים צמח ב-67 מ"מ לעומת הג'טה הקודמת, ועל-פי פולקסווגן התוצאה היא שיפור של 6.7 מ"מ במרחב לרגליים ליושבים מאחור.
באירופה תוצע הג'טה עם מגוון רחב של מנועי דיזל ובנזין, החל מגרסת BlueMotion חסכונית, עם מנוע 1.6 ליטר דיזל בעל 105 כ"ס, ועד מנוע ה-1.4 ליטר TSI עם 200 כ"ס. כל המנועים, למעט הדיזל החלש, יוצעו עם תיבת הילוכים כפולת-מצמד, ה-DSG.
הבדל חשוב נוסף, הוא המתלה האחורי: באירופה תשווק המכונית עם מתלה רב-חיבורי, השונה מזה של הגרסה האמריקנית. החלפת המתלה האחורי נועדה להתאים לטעם האירופי, הנחשב "אנין" יותר מזה של האמריקנים בכל הנוגע לנהיגה ויכולת דינמית. יש לציין כי הג'טה היא המכונית הנמכרת ביותר של פולקסווגן בארה"ב, עם מכירות של כ-110,000 יחידות בשנה.