חוזרים לישראל: קטנועי פיז'ו
יבואנית פיז'ו מחדשת את ייבוא הקטנועים של היצרנית, בגלל שזיהתה "ביקוש גובר למותגים חדשים". בתחילה יגיעו שלושה דגמי 125 סמ"ק, ובהמשך יורחב ההיצע ויכלול גם נפחים גדולים יותר. המחירים, כך טוענים ביבואנית, יהיו תחרותיים
חברת "מוטוספורט", מקבוצת לובינסקי, מחדשת את ייבוא קטנועי פיז'ו. הדגמים הראשונים יגיעו לישראל כבר בסוף נובמבר. פיז'ו מייצרת קטנועים מ-1953, ובעבר שווקו קטנועיה בישראל בהצלחה. כעת, לדברי היבואנית, הוחלט לחדש את השיווק לאחר ש"זוהה ביקוש גובר למותגים חדשים".
מותג הקטנועים של פיז'ו, יש לציין, עבר בשנים האחרונות מהפכה לא קטנה, כאשר הגדיל את היצע נפחי המנוע אל מעבר ל-125 סמ"ק, בזכות שיתוף פעולה עם פיאג'ו, ואף הציג דגמי קונספט מעניינים. בין הפיתוחים הטכנולוגיים יוצאי-הדופן נמצא דגם 125 סמ"ק שמנועו מצוייד במגדש-על, ואשר משווק באירופה.
פיז'ו טוויט: גלגלי "16, ומשקל של 109 ק"ג בלבד
בשלב ראשון יגיעו שלושה דגמי 125 סמ"ק - כולם בעלי מנועים מקוררי אוויר, בהספקים צנועים של 8.5 כ"ס. בשורות גדולות אין כאן: דגם Vivacity, אשר שווק כאן בעבר, הוא כלי עירוני קטן וזריז, המקביל לדגמים העממיים של סאניאנג וקימקו, ומציע אבזור בסיסי אך רמה גבוהה של שימושיות, בזכות תא מטען קדמי גדול - בנוסף לתא האחורי - וכן מדרס-רגליים שטוח.
ה-Sum-Up המודרני מעוצב יותר, ומצוייד בגלגלים בקוטר "13 (לעומת "12 בוויואסיטי), פנס קדמי כפול, סבל אחורי ודיסק קדמי גדול יותר. דגם זה מקביל לסאניאנג VS125. ה-Tweet, המקביל לקימקו אג'יליטי, מצוייד בגלגלי "16 גדולים, בהתאם לאופנה הפופולרית באירופה, ומצטיין פרט לכך במשקל קל במיוחד - 109 ק"ג בלבד. הוא היחיד בשלישייה שמצוייד בבלם דיסק גם מאחור.
בהמשך יורחב היצע הדגמים עם משפחת ה-Satelis, קטנועי מנהלים אשר מבוססים על הפיאג'ו X-אבו, אך עם שינויים טכניים שמבצעת פיג'ו. המנועים הם 125 עד 500 סמ"ק, כולם מבית פיאג'ו. כמו כן תגיע סדרת ה"גאו" - דגמים בעלי גלגלי "16, שיהוו תוספת מעניינת לשוק הקטנועים הגדולים. משפחה זו מוצעת עם מנועים מ-125 ועד 400 סמ"ק, גם הם מבית פיאג'ו.
למנהל תחום הקטנועים במוטוספורט מונה נעמן זוהר, שניהל עד לפני כשנה את יבואנית אופנועי הונדה. בשלב זה טרם פורסמו מחירים, אך במוטוספורט טוענים כי הם יהיו "תחרותיים".