שתף קטע נבחר

מירב ומישל מודדים זמנים לשירותי הלקוחות

במדור חדש נבדוק מדי שבוע באיזה שירות לקוחות עונים הכי מהר, בלי לייבש אותנו על הקו. החברות הראשונות שהועמדו למבחן: ספקיות המים. צפו וראו מי דורגה ראשונה בלוח הבושה: מי עדן, נביעות או תמי 4. האמנם נענה בהקדם?

החלטנו להתנסות בסיוט של כל צרכן: המתנה לשירות לקוחות - רק הפעם בלי לתלוש שיערות, אלא עם שעון עצר.

 

מדי שבוע, נבדוק היכן עונים לנו הכי מהר, ונדרג את החברות לפי זריזות המענה שלהן, בלוח הבושה שהכנו. הנבחנות הראשונות: ספקיות המים המינראליים והמסוננים: מי עדן, נביעות ותמי 4. צפו בכתבה וראו איזו חברה ענתה לנו כמעט בלי המתנה, ואיזו לא ענתה בכלל.

  

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

 


פורסם לראשונה 15/11/2010 14:08

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צמאים למענה. מישל ומירב
צילום: רותם פלדנר
מומלצים