למה לא כדאי להעליב מבקרים באינטרנט?
סקוט פרקר, שף מדנבר, אמר שהסועדים אצלו שכותבים ביקורות באתר האינטרנט Yelp הם ילדים לקרובי משפחה מובטלים ומשועממים. מבקרי yelp הראו לו מאיפה משתין הדג
"אי אפשר להגיב לאנשים הללו שהם תוצאה של נישואי קרובים (inbreds במקור) ולחנך אותם או להסביר להם" - במילים נחמדות אלה תיאר השף סקוט פרקר ממסעדת "שולחן 6" בדנבר את הכותבים באתר ביקורות הגולשים Yelp.
פרקר אמר את הדברים בראיון לאתר דנבר ווסטוורד, כשנשאל מה היה רוצה לראות פחות ממנו בדנבר, מבחינה קולנירית. "אני מדמיין מובטלים משועממים ובטלנים בלי הרבה חברים שבטוחים שיהיה להם רע לפני שהם אפילו נכנסים למסעדה", הוא אמר שהגולשים של האתר ש"מתחרז עם קלפ" הם "מבקרי אינסטנט חובבניים".
הוא המשיך בעצות לגולשים, שחלקם גם סועדים אצלו ואמר "תשתחררו כשאתם יוצאים לבלות, ותנו להיות להיות הלחוץ במטבח כשאני קורע את התחת יותר מ-12 שעות בנסיון להכין לכם את האוכל הכי טוב", והוסיף עצה ללקוחות, "לכו תזדיינו".
גולשי ילפ לא נשארו חייבים, כמובן. ב-Valleywag מספרים שגולשים השאירו הודעות ב-Yelp שאולי לא כדאי שנחזור עליהן. יודעים מה, אולי כן: "ג'קאס", למשל, וגם "יש לו זקן של קוסם ממשחק מחשב". לאחר מכן הם פתרו את העניין, מבחינתם, בדרך שלקוחות של מסעדות יודעים לפתור דברים כאלה - בחרם. אחד הגולשים אף פירסם ביקורת, משום שהוא אכל במסעדה לפני שלוש שנים. "לעולם לא אחזור לשם", הוא אמר, "בגלל השירות".
לא הייתה לנו תמונה של פרקר. אבל דמיינו שזה הכובע שלו
מומלצים