שתף קטע נבחר

 

הראפר מול הטמבל: RIM נכנסת באפל

לפי דיווחים, האייפון 4 הדיח את הבלקברי מראש טבלת המכירות בארצות הברית. קמפיין אגרסיבי חדש של RIM מציג את הסמארטפון של אפל בתור תלמיד מכללה סתום, ואת הבלקברי - בתור ראפר עם סטייל

מה יצרניות הסלולר באמת חושבות אחת על השניה?  לפי RIM, האייפון 4 מלא אפליקציות מטופשות וילדותיות, והפגיעה בקליטה שלו כשאוחזים בו לא נכון היא מגוחכת. כמובן שאף בכיר בחברה לא יגיד דברים כאלה. איך בכל זאת מעבירים את המסר לקהל? בפרסומות חדשות שמשלבות את המכשירים ואת "המשתמשים" שלהם.

 

בימים האחרונים פצחה RIM בקמפיין חדש, שנועד לקדם את הבלקברי שלה בארצות הברית. הפרסומות הופיעו גם ברשת ובטלוויזיה. את הבלקברי מייצג הראפר ריז, עם סגנון יוקרתי - ומולו האייפון, שמגולם על ידי דמות תלמיד מכללה מתלהב.  

 

 

הפרסומת הראשונה תוקפת את נושא האפליקציות - יתרון של אפל, בתור תוספת מיותרת לטלפון. השניה מזכירה לצופים את בעיית הקליטה של האייפון, שיורדת כשאוחזים אותו ביד מלאה בלי כיסוי סיליקון. השלישית - מציגה את מצלמת האייפון כאיטית ומסורבלת.

 

 

 

את סגנון הפרסומות הזה ראינו מזמן, בקמפיין Get A Mac של אפל - שמציג את המק בתור צעיר חביב ופשוט ואת ה-PC בתור מבוגר מזדקן ומשעמם. לפרסומת קמו הרבה חיקויים מוצלחים מאוד, כשהפייבוריט שלנו הוא ללא ספק פלייסטיישן 3 נגד Wii הסקסית.

 

 

RIM כבשה את השוק מלמעלה: אנשי עסקים התאהבו בו, והוא הפך לסמארטפון שמזוהה עם השוק הארגוני. עם הזמן, גילה גם הצרכן הפשוט שיש למכשיר הרבה מה להציע, ובשנים האחרונות שלט הבלקברי בשוק הסמארטפונים האמריקאי.

 

בחודשים האחרונים הופיעו הערכות ודיווחים לפיהם המלך אולי לא מת, אבל פינה את כסאו לאייפון 4 של אפל. יתכן שזו הסיבה ש-RIM בחרה במסר מתריס ואגרסיבי יותר לקמפיין החדש שלה.

 

מה דעתכם? מיהו משתמש האייפון הממוצע, ומיהו משתמש הבלקברי? תארו לנו ביצירתיות. בין המשתתפים יוגרל מגיב 19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראפר-ברי. יותר מגניב מהאייפון?
מומלצים