מיני קאנטרימן בארץ: החל מרבע מיליון שקל
יבואנית ב.מ.וו מתחילה בשיווק הדגם החדש של המיני היוקרתית, עם ארבע דלתות ותווית "משפחתית". המחיר לא יהיה זול למרות הממדים הקומפקטיים: החל מ-250 אלף שקל, ועד 300 אלף ויותר לדגם כפול ההנעה
מצטרפת חדשה למשפחת המיני היוקרתית - הקאנטרימן. חברת קמור, יבואנית ב.מ.וו ומיני לישראל, מתחילה בשיווק הקאנטרימן, מיני ראשונה עם ארבע דלתות וייעוד משפחתי. אלא שהגודל והשימושיות לא יגיעו בחינם. דגם הפנאי יוצע עם מנוע 1.6 ליטר (בשתי רמות הספק) ואפשרות להנעה קדמית או כפולה, ובמחיר של רבע מיליון לגרסה הבסיסית, ועד יותר מ-300 אלף ליקרה מכולן.
בקמור מציינים כי המכונית תציע מקום מסודר לארבעה נוסעים, אך ניתן יהיה להזמין - ללא תוספת תשלום - שורה אחורית עם מקום לשלושה. רשימת האבזור הסטנדרטית כוללת מיזוג אוויר, חישוקי סגסוגת ומערכת שמע עם נגן תקליטורים, אך כמו בכל מותג יוקרה, גם כאן מצורפת רשימת אבזור בתשלום ארוכה למדי, כולל מתלי ספורט שינמיכו את גובה המכונית בס"מ כחלק מחבילת ספורט, אך גם צבע מטאלי (5,600 שקל), הגה עור ספורטיבי (4,300 שקל), גג שמש חשמלי (12,300 שקל), חיישני חניה (4,400 שקל) ועוד בנפרד. רכישת המיני קאנטרימן בגרסתה היקרה והמאובזרת ביותר, עשויה אם כן להגיע ליותר מ-330 אלף שקל.
באירופה מתמודדת הקאנטרימן בקטגוריה שזוכה ליותר ויותר דגמים לאחרונה, כמו למשל הניסאן ג'וק המשווק כאן זה מכבר. למרות שהמותג היפני אינו נהנה מתדמית יוקרתית כמו זו של מיני הגרמנית, הוא נחשב למתמודד ישיר במדינות אחדות כמו בריטניה למשל, גרמניה ועוד. יש לציין כי מחירו הבסיסי של הג''וק בישראל הוא כמחצית ממחיר הקאנטרימן, אם כי הוא לא נהנה מרמת אבזור דומה.
במפתיע, מחירי הקאנטרימן דומים לאלו של המתחרה מבית, ב.מ.וו X1, רכב הפנאי הקומפקטי והמודרני של היצרנית שמחירו מתחיל ב-255 אלף שקל. ישראל בן חיים, מנכ"ל קמור רכב, מסר ל-ynet כי מחירים הקאנטרימן הגבוהים נגזרים מהמחיר בו נרכש הרכב מהיצרן, וכי אין באפשרות היבואנית לשווק את הקאנטרימן במחיר זול יותר. אגב, דגמי מיני הרגילים נמכרים כיום במחיר אטרקטיבי - החל מ-165 אלף שקלים.