מסתמן: נפתרה התקלה החמורה בסלקום
אחרי שהותירה את לקוחותיה נטולי תקשורת במשך יום שלם, וטישטשה את מלוא היקף התקלה, החברה הצליחה לתקן את התקלה ששיבשה את חייהם של כמיליון לקוחות. סלקום: "החל מ-21:32, הרוב המוחלט של הלקוחות לא חווים תקלה"
בבית סלקום הצליחו הלילה לתקן את התקלה החמורה בליבת הרשת שפגעה בכמיליון לקוחות ששגרת חייהם נפגעה אתמול. "החל מ-21:32, הרוב המוחלט של הלקוחות לא חווים תקלה", אמרו ל-ynet בסלקום.
"יחד עם זאת אנחנו לא יכולים לבוא ולומר בודאות שהתקלה מאחורינו. אנחנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב 24 שעות הקרובות, שבהם נעקוב אחר התנהגות הרשת ולתחקר את האירוע".
ואכן, נראה שהעבודה המאומצת של המהנדסים בבית סלקום שבנתניה השתלמה סוף סוף, אחרי כ-12 שעות של תקלה. דקות אחרי 21:30, רבים מהלקוחות הצליחו סוף סוף לקבל ולהוציא שיחות. הודעות sms פתע הגיעו ליעדן, שעות אחרי שנשלחו. לקוחות אחרים הצליחו לתפעל את המכשיר רק אחרי שכיבו אותו. אחת החברות, שמנטרות אלפי לקוחות סלקום, קיבלה אינדיקציה מרובם הגדול, שמכשיריהם חזרו לפעילות מלאה.
חדר הבקרה של סלקום, אמש
מקור התקלה המביכה עדיין אינו ידוע. לא ברור אם מדובר בטעות אנוש, תקלה טכנית או מעשה חבלה מכוון. "אנחנו מקווים שלא מדובר בפגיעה בזדון, אבל לא מוציאים את הדבר מכלל אפשרות", אמר ל-ynet מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא. "זו התקלה הקשה ביותר מאז הקמת החברה".
עוד אמר המנכ"ל, כי החברה לא ששקלה עדיין פיצויים ללקוחותיה, משום שבראש מעייניה עמד תיקון התקלה. "אנחנו מתנצלים ומצטערים על שהשירות שאנו רגילים לתת נבצר מאיתנו, ואת כל הצעדים הבאים, כולל זה, נשקול אחרי תיקון התקלה. אני מקווה שלקוחות החברה יישארו איתנו, משום שרשת סלקום היא רשת אמינה".