אודי A7 בישראל - החל מ-576 אלף שקל
מכונית היוקרה החדשה של אודי נחתה בישראל. 15 לקוחות כבר הזמינו, ו-85 נוספים צפויים לרכוש במהלך השנה הקרובה במחיר של כ-600 אלף שקלים ויותר
אודי A7 - היישר מול מרצדס CLS. מכונית הפאר-יוקרה-ספורט-אלגנט החדשה של אודי נחשפת היום (ג') לראשונה על קרקע מקומית, בד בבד עם פרטים ראשונים הנוגעים לישראל. למשל, תג-מחיר שיתחיל ב-576 אלף שקלים עבור הגרסה היחידה שתשווק בשלב ראשון, ה-3.0 ליטר FSI עם תיבת S-טרוניק אוטומטית. ברק כהן, מנהל מותג אודי בישראל, אמר כי עד עתה נמכרו כבר 15 יחידות, וכי הוא צופה כי במהלך השנה הקרובה יגיעו מכירות ה-A7 ל-100 יחידות.
- A7: התשובה של אודי למרצדס CLS
לדברי אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון, יבואנית אודי, השקת ה-A7 מגיעה לאחר שנה טובה נוספת עבור מותג היוקרה הגרמני, הרושם זו שנה שלישית ברציפות שייפור ניכר במכירות, גדולה - באחוזים - אף מזו שמציג שוק הרכב כולו. צור מסביר כי המותג מצליח לעשות זאת בעזרת גישה שיווקית הנמנעת מקניבליזציה מסחרית בתוך קבוצת צ'מפיון (פולקסווגן, אודי, סיאט, סקודה), אלא פונה ללקוחות מותגים אחרים.
באירוע החשיפה הוצגו גם תכניות הגדלת ארסנל הדגמים של אודי בעתיד הקרוב. ראשונות להצטרף יהיו ה-RS3 הספורטיבית, עם תג-מחיר של כ-400 אלף שקל, וה-A8 בגרסת W12 ובמחיר שיהיה קרוב לוודאי גבוה פי 3 לערוך מאחותה הזריזה. שלושה חודשים מאוחר יותר, בסביבוטת אפריל 2011, תגיע ארצה גם ה-A6 החדשה. רכב הפנאי החדש, ה-Q3 הקומפקטי, אמור להגיע ארצה בסביבות חודש ספטמבר, מספר חודשים לפני הופעתו של ה-Q5 הגדול ממנו, בגרסה היברידית ולכן ידידותית לסביבה, במחיר המוערך כעת בכ-380 אלף שקל.
בתשובה לשאלה בדבר רכב חשמלי, אמר צור כי באודי מכוונים לשנת היעד 2013, בה יעלו כלי רכב חשמליים ראשונים מתוצרתה על הכביש. צור הבהיר עם זאת כי אודי אינה רואה בטכנולוגיית החלפת הסוללה - עליה מתבסס מיזם ההטענה של שי אגסי - פתרון יעיל דיו. לדבריו, הגרמנים מעדיפים להתמקד בשלב זה בפיתוח סוללה אשר תאפשר נסיעה ארוכת-טווח, אשר תספיק לרוכש הרכב במהלך שימוש יומי, עם אפשרות טעינה חשמלית בבית או בעבודה.