סטארבקס משנה את הלוגו - ה"קפה" נשאר בחוץ
בפעם הרביעית בתולדותיה משנה רשת הקפה האמריקנית את הסמליל. התוצאה דרמטית: המילים coffee ו-starbucks נותרו בחוץ. המטרה: פיזור ערוצי ההפצה של המוצרים
רשת בתי הקפה סטארבקס החליטה לשנות את הלוגו שלה בפעם הרביעית מאז היווסדה בשנת 1971. המילים coffee ו-starbucks הושמטו, מה שהופך את השינוי למשמעותי ביותר מאז שהחברה הפכה לציבורית בשנת 1992.
- הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet
סטארבקס, היסטוריה של לוגואים
"החלטנו על לוגו קטן אבל משמעותי, במטרה להבטיח שהמותג של סטארבקס ימשיך את המורשת שלנו", אמר מנכ"ל החברה הווארד שולץ בהודעה שפרסם.
נפילה או תהילה?
מה קורה כשחברה מחליפה לוגו
פדי מרגי
ענקית האופנה GAP שינתה את הלוגו אך נאלצה לחזור בה זמן קצר לאחר מכן עקב זעם צרכנים. מקרה זה מזכיר שוב עד כמה העיסוק בסמליל צריך להיות עדין ומחושב
בחברה מתכוננים לחגוג יום הולדת 40, כאשר על פי הערכות המטרה היא להתמקד מעתה יותר במוצרים ארוזים. הלוגו המעודכן משקף את המיקוד החדש של החברה - מכירת מוצרים בסופרמרקטים וערוצי הפצה אחרים מלבד החנויות של הרשת.
בית קפה מרשת סטארבקס
צילום: איי פי
מומלצים