4 אפליקציות ישראליות שעושות את זה נכון בפייסבוק
תמיד חלמתם להיות מבקרי שניצלי סויה? או אולי למדוד כמה סלב אתם בפייסבוק? ואם אין לכם נוכחות רשת, תוכלו לשלוח חברים לחפש אתכם באיורים של ג'קי
<< ראיון בלעדי: הקומיקס של יאיר לפיד
לאחרונה אנחנו עדים לאינפלציה באפליקציות שלא מיישמות כהלכה את ערכי המותג או משיגות את המטרות לשמן פותחו. נכון, אפליקציה יכולה להביא מסה רצינית של אוהדים (לייקים) אבל מה שווים מאה אלף אוהדים אם בעקבותיהם כל פוסט בדף לא מצליח לעבור את רף עשר התגובות ושלושת הלייקים ולייצר מעורבות (אינגייג’מנט) בעמוד? בואו נראה.
פייסבוק. ynet. כדאי לכם
מבקר המסעדות של טבעול
טבעול מחפשים מבקר מסעדות חדש והמשרה שהם מציעים אכן נחשקת במיוחד. האפליקציה (של חברת ארק אינטראקטיב) עלתה לרשת ב-4.1.10 ואלפי משתמשים כבר התקינו אותה. כרגע הביקורת של נטלי פסקל מובילה עם 696 לייקים. הביקורת של אביגייל לאפין זכתה ל-311 לייקים.
קריאייטיב: 5
בגלל הרעיון להשתמש בניו-מדיה לפרסום משרה, אבל למה שוב פעם תחרות לייקים?
עיצוב & UI: רק 5
בגלל שהוציאו אותי מפייסבוק.
מעורבות: 0
אין קשר לערכי המותג והאפליקציה לא יצרה אינגייג’מנט הקשור למותג בדף האוהדים שלו.
ויראליות: 8
כי צריך להביא לייקים :)
מדד הסלביות של חדשות הבידור
אין כמו אפליקציות שמטפחות את האגו שלי. ממש אהבתי, רק משום מה הייתי בטוח שאני אהיה בחמישייה הפותחת והתבדיתי.
האפליקציה (של Monolith) עלתה גם היא לרשת ב- 4.1.10 ונכון לכתיבת שורות אלו (8.1.10) 2,328 משתמשים התקינו אותה.
קריאייטיב: 9
לדבר לאגו זה תמיד דבר טוב.
עיצוב & UI: רק 6
לא נפלתי, ונדרשו לי כמה שניות לחפש באפליקציה את הקישור חזרה לעמוד.
מעורבות: 0
אין שום אזכור לאפליקציה בתכני העמוד ואין קשר בינה לבין העדכונים השוטפים.
ויראליות: 9
מי לא רוצה להשוויץ בתוצאות שלו?
כמה אתה זז של בנק מזרחי טפחות
כחלק מהקמפיין האחרון שלהם למעבר בנקים, העלו בנק מזרחי טפחות אפליקציה שמציעה GPS במתנה למי ש”זז” הכי הרבה, אם לא שהייתי יודע שזה בנק מזרחי – כבר הייתי חושב שמרק צוקרברג מחלק פרסים למי שהכי פעיל. האפליקציה (של anetkin) עלתה מתישהו בשבוע שעבר ונכון לעכשיו התקינו אותה כבר אלפי משתמשים.
קריאייטיב: 2
מי הגאון שהצליח לחבר במשפט אחד “בנקים-מנגל-נפנוף-תזוזה” שמתבטאת בכמה אני זז בפייסבוק?
עיצוב & UI:י1
האפליקציה פלאשית ומאוד איטית, ומישהו מוכן להסביר לי מה זה פארק הנפנוף?
מעורבות: 3
האפליקציה אכן מייצרת אינגייג’מנט אבל כזה הקשור לאפליקציה ולא לנושא הקמפיין שהוא מעבר בנק (לפי הבנתי).
ויראליות: 2
מכל 2,000 החברים שלי – לא ראיתי שיתוף אבל אולי אני לא ראייה מוכחת. מה שבטוח – לי אין עניין לשתף את זה.
ג’קי של ידיעות אחרונות
העלאת תמונה >> תיוג >> סיפור קצר >> ציור שלכם בידיעות
ובינינו – מי לא רוצה שג’קי יצייר אותו? האפליקציה (סאצ’י אינטראקטיב) עלתה בשבוע האחרון וכבר 21,081 משתמשים התקינו אותה.
קריאייטיב: 8
חיבור מדהים בין אונליין ואופליין.
עיצוב & ממשק משתמש: 9
כי נשארתי בלשונית בלי לצאת לאף מקום ובעיקר בגלל הפשטות.
מעורבות: 3
כי כמות השיח בדף לא עלתה בשבוע האחרון.
ויראליות: 9
21 אלף איש בשבוע – ויראלי לחלוטין (בעיקר בגלל התיוג שהוא כלי חזק בפני עצמו).
שלומי קוריץ מנכ”ל בחברת win-net, ניהול נוכחות באינטרנט.
עוד באתר חורים ברשת: היידי: לא תרצו לעשות לה הייד >>