שתף קטע נבחר

 

בז', נצבע את הפרופיל בבז'

פייסבוק, שהביאה לכם רבי מכר דוגמת "איפה הווידאו שלי" ו"מותק, הסטטוס נעלם" הודיעה היום על החלפה גורפת באתר לפרופיל המשתמש החדש. אפשרות בחירה? אל תצחיקו אותה

<< הרשת לא הרגה את הנער

 

דמיינו שאתם הבעלים של רשת חברתית בינלאומית, שרבים לא יכולים לדמיין את חייהם בלעדיה. אתם בטח חושבים שהייתם עושים הכל כדי לשמור על המשתמשים שלכם באתר וכדי לגרום לחוויית המשתמש שלהם להיות נוחה ומוכרת. נכון?

 

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet

 

אבל מה אם השתן היה עולה לכם לראש? אז, הייתם ככל הנראה נוהגים כמו פייסבוק, ומחליטים לאלץ את הגולשים להתרגל בכל פעם מחדש לכל שינוי דקורטיבי ושימושי כזה ואחר שהיה עולה בראשכם. הסיבה פשוטה – כי אתם יכולים.

 

היום (ג') פורסם בבלוג פייסבוק הרשמי, שבין אם אהבתם את הפרופיל החדש ובין אם לא – הפתעה – החל מיום לא תהיה לכם בחירה, והפרופיל החדש יהיה העיצוב היחיד בנמצא לעמוד המשתמשים האישי.

 

כמובן שמבול התלונות לא איחר להופיע בבלוג אחרי הידיעה. אחרי מאות תלונות ה"דיסלייק!" הפאבלוביות, הביקורת המרכזית הייתה נגד חוסר יעילותו של הפרופיל החדש במעקב אחר הפעילויות האחרונות של המשתמשים.

 


 

משתמשים התלוננו על כך שבפרופיל החדש לא מופיע יותר הסטטוס האחרון בראש העמוד. את מקומו תפסה גלריית התמונות שתויגו אחרונות. יכול להיות שבפייסבוק רוצים לדחוף לכיוון של ויזואליה לפני מילים. אך בעוד שבסטטוסים אנחנו מחליטים להציג מה עבר עלינו לאחרונה, בתמונות בהם תוייגנו לא תמיד אנחנו בוחרים כיצד אנחנו מוצגים, ולא תמיד נעים לראות תמונות שיכרות בוהות בך בבוקר שאחרי מסיבה.

  


תלונה נוספת שעלתה היא על כך שהווידאו כבר לא זמין באופן מיידי, אלא שמעכשיו צריך להכנס לעמוד התמונות כדי לראות את הסרטונים של המשתמש.

 

בנוסף, האופציה שאפשרה לסנן את הפיד של הפרופיל של חברים על פי סוג פוסט (לינק, תמונות, סטטוס) כבר איננה קיימת, ואיתה נעלמה גם האופציה לסנן בין פוסטים שהחבר העלה לקיר שלו, לבין פוסטים שאחרים העלו לו לקיר.

 

חלק מהגולשים השוו את השינוי החדש בפייסבוק לשינוי האחרון בעיצוב של מייספייס, שהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של הרשת החברתית. אך מצד שני, אולי מוקדם מכדי להספיד את פייסבוק באותו האופן – הרי כל התלונות על הפרופיל החדש הן בתוך פייסבוק, וכך גם קבוצות המחאה שנפתחו נגד הפרופיל.

 

חלק מהמתלוננים בבלוג היו כנים, והודו בפשטות שהם לא אוהבים שינויים. כדי לנסות ולהקל על המעבר, שיחררו פייסבוק את הקליפ הבא, שמנסה להציג את הפרופיל באור קליל ומזוקן, אך התגובות אליו ביוטיוב גם הן היו קרירות, בלשון המעטה: 

 

 

מה דעתכם על הפרופיל החדש: האם מדובר בפייל-בוק, אם במחאה של אלה שמפחדים משינוי? ספרו לנו בטוקבקים.

 

פייסבוק: התיוג האוטומטי מגיע בקרוב >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלפי פייסבוקיטים לא טועים?
מומלצים