שתף קטע נבחר
 

והזוכה בתואר היוקרתית הפופולרית בעולם היא...

למרות שהן שייכות לקטגוריה עם מספר מכוניות נמוך יחסית, יצרניות מכוניות היוקרה מתחרות זו בזו בחמת זעם. והמנצחת מהשלוש החשובות בעולם - כולן מתוצרת גרמנית - ב-2010, היא זו שניצחה גם ב-2009

פעמיים ברציפות. ב.מ.וו הוא מותג היוקרה הפופולרי בעולם, בפעם השניה ברציפות. מותג הרכב הבווארי ניצח שוב את שתי המתחרות הגדולות וההיסטוריות, אף הן כמובן מגרמניה - מרצדס ואודי. בסך הכל מכרה ב.מ.וו במהלך כל 2010 מספר מרשים של כלי רכב חדשים - 1.22 מיליון מכוניות בקירוב. בכך רשם המותג עליה נאה של כ-15% במכירות.

 

 

"בשנה הבאה תמכור ב.מ.וו הרבה יותר ממיליון וחצי כלי רכב מכל מותגי הקונרצן - ב.מ.וו, מיני ורולס-רויס", כך אומר מנהל המכירות של החברה בתערוכת דטרויט. מכירות המותג מיני עלו בכ-8% ב-2010, ל-234 אלף מכוניות. ברולס-רויס נרשמה עליה הרבה יותר גדולה. מ-1,002 מכוניות במהלך 2009, ל-2,711 כלי רכב אשתקד. בב.מ.וו מקווים כי השנה יציגו עליה בכל שלושת המותגים, פועל יוצא של התחזקות השוק הסיני, והתאוששות נוספת של זה האמריקני.

 

גם מתחרותיה של ב.מ.וו על התואר, אודי ומרצדס, מדווחות על עליה של כ-15% במכירות אשתקד. מרצדס שהציגה לטענתה ב-2010 את הרבעון רביעי הטוב בתולדותיה, מכרה 1.17 מיליון כלי רכב חדשים במהלך השנה. מנכ"ל הקונצרן, דיטר זטשה, אמר כי "התחזיות לשנה הבאה עבור מרצדס נראות טובות למדי", והעריך כי המותג ישבור השנה את שיא המכירות.

 

כאמור, גם באודי נשמעים קולות אופטימיים. להערכת בכירים בחברה, בשנה הנוכחית תמכור החברה מספר שיא של מכוניות, למעלה מ-1.2 מיליון. זאת לעומת 2010 בה נמכרו 1.09 מיליון דגמי אודי שונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ב.מ.וו: מנצחת במאבק היוקרתי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים