מורה לסַפָּרות בת"א חשוד שתקף מינית תלמידה
במשטרה יבקשו להאריך את מעצרו של גבר בן 42 מראשון-לציון, בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה בת 16. הוא מלמד בבית ספר בדרום תל-אביב
מורה לסַפָּרות נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים באחת מתלמידותיו, נערה בת 16. המורה, בן 42 מראשון-לציון, מלמד עיצוב שיעור, תסרוקות ואופנה בבית ספר בדרום תל-אביב ומכחיש את המיוחס לו. למרות זאת, ביקשו הבוקר (יום ג') נציגי המשטרה להאריך את מעצרו בשלושה ימים..
הנערה סיפרה כי בסוף השבוע האחרון, במהלך שיעור שהעביר המורה ובו תרגל את חומר הלימודים, הוא נצמד אליה ואז החל ללטף ולנשק אותה. היא נרתעה ממעשיו ולא אמרה לו מאומה, אך מאוחר יותר סיפרה להוריה על מעשיו, ואלה מיהרו להגיע עמה לתחנת משטרת שכונות, שם הגישו תלונה.
הנערה מסרה את עדותה וגוללה את מאורעות השיעור ואת מעשי המורה. בתום הערכת מצב שערכו בנושא במשטרה, הוחלט לעצור אתמול את החשוד. הוא הובא לחקירה, הכחיש את דבריה של המתלוננת וטען כי לכל היותר, מדובר באי הבנה שלה, אך בשום פנים ואופן לא במעשים מגונים.
המורה הובא לבית משפט השלום בתל-אביב, שם ביקש חוקר תחנת שכונות, רב-סמל ראשון רמי בן-יצחק, להאריך את מעצרו בשלושה ימים לצורך המשך חקירת הפרשה. במקביל, ינסו במשטרה לברר האם נערות נוספות נפלו קורבן למעשים המיוחסים למורה, ויוכלו למסור עדויות שיחזקו את דבריה של המתלוננת.
הפרשה באה ימים אחדים אחרי הגשת כתב האישום החמור נגד המורה למחול מאשקלון, אורי עזריאל, המייחס לו אונס ושורת עבירות מין נוספות שביצע בחמש מתלמידותיו.
כתב האישום נגד עזריאל מתייחס לשנים 2007-2010, אז הוא שימש מורה לריקוד שהפעיל חוגי מחול בהדרכתו בכמה בתי ספר ברחבי אשקלון, וכן ביישובים גדרה, גן-יבנה, ערד ועוד. בפרקליטות טענו כי מבין תלמידותיו הקטינות, נהג לבחור כאלו שבלטו בעיניו בשיעורים שהעביר. הוא החמיא להן על המראה שלהן ויכולת הריקוד שהפגינו, ודאג להעניק להן יחס מועדף בקבוצת הריקוד.
את אותן תלמידות שמצאו חן בעיניו הזמין עזריאל להצטרף אליו לריקוד שכינה: "מחול אהבה". לפי כתב האישום, נהג כך לנצל את החזרות כדי לבצע מעשים מגונים בתלמידות, כשהוא משתמש במעמדו ובסמכותו כלפיהן ואת מערכת היחסים המיוחדת שהתפתחה ביניהם, בשל היחס המועדף שזכו לו.
בפרקליטות טענו כי בדרך זו, נפלו חלק מהתלמידות קורבן למעשים מיניים נוספים מצד המורה לריקוד. הוא גרם לאחת הבנות להאמין שהוא מאוהב בה, והתכתב איתה במסרונים בטלפון הסלולרי. היא עצמה פיתחה רגשות כלפיו, והוא ניצל זאת כדי להיפגש עמה בבית הספר בשעות הערב.