שתף קטע נבחר
 

שברולט ספארק - ידנית, קטנה, וכמעט הכי זולה

קטגוריית מכוניות המיני הידניות והזולות מתחממת עוד יותר. שברולט מתחילה לשווק את הספארק החדשה עם תג-מחיר של 67.5 אלף שקל ואבזור מלא. תיבה אוטומטית - רק בעתיד

קטגוריית המיני לוהטת? שברולט ספארק מוסיפה שמן למדורה. אחרי שסוזוקי (אלטו) פיז'ו (107) וסיטרואן (C1) הורידו את רף הכניסה לרכב מודרני חדש בישראל אל מתחת ל-70 אלף השקלים, מצטרפת גם שברולט לקרב בעזרת הספארק החדשה. ביבואנית, חברת UMI, טוענים כי בניגוד למתחרות האחרות המציעות מרחב מחייה צנוע במיוחד ומנועים קטנים, מסוגלת הספארק להסיע ארבעה נוסעים בנוחות יחסית, בין היתר בעזרת מנוע חזק משמעותית מהמתחרות. המחיר - 67.5 אלף שקלים.

 

 


 

הספארק החדשה תשווק אצלנו עם מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטרים המייצר 82 כ"ס, כאשר אליו תשודך תיבת חמישה הילוכים ידנית. הזינוק ל-100 קמ"ש יארך מעט יותר מ-12 שניות, ואילו המהירות המרבית המוצהרת היא 164 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת לטענת שברולט: 19.6 ק"מ לליטר.

 

לטענת UMI, גם רמת האבזור גבוהה יחסית למקובל בקטגוריה הצעירה, וכוללת בין השאר תפעול חשמלי גם לחלונות מאחור, תפעול חשמלי למראות ושש כריות אוויר. הספארק זכתה לארבעה כוכבי בטיחות, אך נבחנה ללא מערכת בקרת יציבות. המכונית הנמכרת אצלנו מצוידת בה, מכוח החוק.


 

 

ירון גורטלר, סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UMI אומר, ש"הספארק מגביהה את רף הציפיות ממכונית מיני. היא מצטרפת לסגמנט הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, ונהנית מהגילוי המחודש של תיבות ההילוכים הידניות". המכונית הזולה בקטגוריה כיום היא סוזוקי אלטו, עם תג-מחיר של 60 אלף שקל. בעקבות התחרות הגדלה והולכת, הורידה יונדאי את מחיר ה-i10 ביותר מעשרת אלפים שקלים ל-65 אלף שקל, בדומה למחירה של סיטרואן C1. אחותה התאומה לבית פיז'ו, ה-107 הוותיקה ממנה, עולה עדיין 68 אלף שקלים, כ-500 שקל יותר מהספארק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים