המשק צומח וענף הפרסום משגשג - הצטרפו
תקציבי הפרסום גדלים הודות להתאוששות - ואתם מרוויחים בשל הביקוש לכוח אדם בענף. אז מה צריך כדי להיות קופירייטרים, אנשי קריאייטיב, סופרווייזרים, פלנרים או תקציבאים? היכנסו, קראו, ונסו מזלכם
המשק מתאושש, כך גם העסקים, ועקב כך - גם תקציבי הפרסום שלהם. הודות לגידול בתקציבי הפרסום, יכולים משרדי הפרסום להגדיל את כוח האדם שלהם. גם ההתרחשות בשדה הפוליטי, עשוייה להגביר את הצורך במיתוג מחדש של מפלגות, פורשי מפלגות וכיוב' - מי מרוויח? המועמדים בענף הפרסום, כיוון שהביקוש להם גדל.
- מה מתרחש בשוק העבודה? קרא בקריירה
כדי לגבות את פעילות המדיה והפרסום, צריכים קופירייטרים, אנשי קריאייטיב, מקצוענים במחקרי שוק, מנהלי מותג, סופרווייזרים, פלנרים, תקציבאים.
זהו ענף דינמי מאוד, מאתגר, מלא אדרנלין ויצירתיות, שמושך בעיקר צעירים שמנסים להשתלב בכל הדרגים והתפקידים בעולם הפרסום. אז מה עושים בכל תפקיד ומי יכול להגיש מועמדות - לפניכם:
למשל, מה עושה איש קריאייטיב?
משרות בניהול קריאייטיב דורשות הבנה גם בקופירייטינג וגם בעיצוב, וניהול השניים יחדיו כך שימצו את האפשרות של משרד הפרסום לבטא את המוצר בצורה הטובה ביותר.
משרה לדוגמה: לחברה המובילה בתחום השיווק והפרסום הסלולרי דרוש איש קריאייטיב מבריק. ניסיון ויצירתיות בעולם הדיגיטל – חובה, לתפקיד קריאייטיב וקופירייטינג בתחום הדיגיטל עבור חברות מובילות בארץ ובעולם. ניסיון בתחום הסלולר - יתרון.
עוד? למשרד פרסום גדול דרוש מנהל קריאטיב דיגיטל עם נסיון של 3 שנים לפחות בקריאטיב בדיגיטל של משרד פרסום או חברת אינטראקטיב. חיית אינטרנט, חושב מחוץ לקופסה, שמכיר את כל האפשרויות הטכנולוגיות באינטרנט, פרזנטטיבי ובעל כושר שכנוע שיתחבר ללקוחות ושניהל לפחות עובד אחד מתחתיו בעבר.
ארט דירקטור
ואולי מתחשק לך דווקא להיות ארט דירקטור? כאן התמונה ברורה יותר: אם לא למדתם עיצוב ולא התנסיתם בעיצוב זה כמובן לא בשבילכם. אם כן – יש לכם הזדמנויות לא מעטות למצוא לעצמכם מקום חדש. הנה משרות לדוגמה:
למשרד פרסום דרוש ארט מעצב, בוגר בית ספר לעיצוב וניסיון של 5 שנים לפחות. ובה לצרף תיק עבודות לקוחות חיים.
למשרד פרסום מגזרי דרוש ארט מליגת האלופות לעבודה מאתגרת עם לקוחות מובילים במשק. תן לנו להציץ בתיק העבודות שלך. סודיות מובטחת.
והנה עוד אחת: דרוש ארט שיודע גם לחשוב על קונספט וגם לגרום לקונספט לקרות. ארט שיודע להפעיל סטודיו, ושיודע לנהל את השפה הויזואלית והפרסומית שיצר.
סופרוויזר? חובה ניסיון
סופרווייזרים הם אנשים שכבר עשו כמה דברים בפרסום, וניסיון הוא דרישת חובה. בדרך כלל הסופרווייזר אחראי על כמה תקציבאים, ולכן – על לא מעט פרויקטים. אם יש לכם את הניסיון, יש משרות בכל האזורים בארץ, וביניהן:
לחברת פרסום מתרחבת מהעשיריה הראשונה דרושים סופרווייזרים ואנשי קריאייטיב יצירתיים. ניסיון במשרד פרסום – חובה.
הנה אחת נוספת: למשרד פרסום דרוש סופרווייזר מנוסה. דרישות התפקיד: ניסיון קודם - לפחות שנה כסופרווייזר במשרד פרסום. ניסיון בניהול תקציבאים. יחסי אנוש מעולים. יכולת הובלת מהלכים וחשיבה אסטרטגית ויוזמה. אהבה גדולה לתחום.
אוהב לתכנן? תהיה פלנר
מחפשים עבודה בתור פלנרים (אלה שאחראים על המחקר השיווקי ועל תהליך בחירת המסר הפרסומי)? גם משרדי פרסום מחפשים אתכם. הנה דוגמאות:
למשרד פרסום מהעשירייה דרוש פלנר בעל יכולות אנליטיות מעולות והבנה אנושית עמוקה. אם אתה אוהב פרסום, בעל חשיבה מיוחדת וסקרנות טבעית לכל דבר תחת השמש נשמח לשבת לדבר.
למשרד פרסום גדול דרוש פלנר עם ניסיון של 2-3 שנים כפלנר במשרד פרסום, שהיה מעורב במהלכים שיווקים, בעל כריזמה שיכול לכבוש לקוחות, יכולת אסטרטגית והבנה קריאטיבית. למשרד פרסום בינוני-גדול בת"א דרוש פלנר, עם ניסיון שיוכל לרוץ לבד בתוך צוות עצמאי יחיד של 2 פלנרים. תפקיד מרכזי בעל משקל במערכת.