שתף קטע נבחר
 

גולשות: פרסומת בפייסבוק מראה איבר מין נשי

נשים שנכנסו אתמול לפייסבוק נדהמו לגלות פרסומת לכאורה מטעם רשת נאטורפיל, שכללה אימג' של הסרת שיער מאזורים אינטימיים חשופים. בנאטורפיל טוענים: "זו לא פרסומת שלנו ולא יזמנו אותה. גם אייתו את השם שלנו לא נכון"

נשים שגלשו אמש (א') באתר פייסבוק , נתקלו בפרסומת מעוררת תמיהה ואף זעזוע, לרשת מכונים להסרת שיער , שחצתה גבולות בל יעברו בפרסום: היא חשפה איזורים שההצנעה יפה להם.

 

 

גולשת בשם קארינה נכנסה לפייסבוק אתמול בערב, וצפתה בגלריית תמונות מתוקה, שכללה כלבים, חתלתולים וארנבונים, כשלפתע שמה לב לפרסומת לא נעימה, שהופיעה בצד ימין של המסך. "רשת מרפאות נטוראפיל במבצע הנחות חסר תקדים לכבוד שנת 2011", נכתב שם. "הסרת שיער בלייזר לנשים רגליים + מפשעות רק ב-154 ש' לחודש. למידע נוסף, השאירי פרטייך".

 

לכאורה, כיתוב תמים ושגרתי לפרסומת לרשת מכונים להסרת שיער, אך לצידו הופיעו תמונות לא שגרתיות, של הסרת שיער בפעולה, מאזורים מוצנעים שלא הוצנעו.


כך זה נראה. אנחנו דאגנו לטשטש את האזורים החשופים

 

"זו פרסומת מקוממת מאוד של חברת נאטורפיל", אמרה ל-ynet. "שמראה הסרת שיער מאזורים אינטימיים בגוף האישה. הקלקתי עליה, והגעתי לטופס מילוי פרטים של החברה. איך קורה שחברה ישראלית מפרסמת ככה"?

 

מורן שנתקלה באותה פרסומת באותו לילה, כתבה ל-ynet: "נאטורפיל מפרסמים את עצמם עם תמונות מאוד פרובוקטיביות". גולשת אחרת בשם וורד, סיפרה לנו: "נכנסתי אתמול בלילה לפייסבוק והבחנתי בפרסומת בוטה ועוברת כל גבול של 'נאטורפיל'. זוהי פורנוגרפיה לשמה, פרסומת זולה ולא מקובלת בעליל. אני מבקשת שהם יסירו את הפרסומות חסרות הטעם הללו".

 

כשלחצת על הקישור, הוא הוביל לאתר החברה?

 

"לחצתי על הקישור כדי לכתוב להם מכתב תלונה, אבל הגעתי לטופס שלהם, שמבקש ממני שאמלא פרטים לשם קבלת מידע על המבצע. שמתי לב שהם מפרסמים את המבצע בשימוש בכמה תמונות, בוטות לא פחות. לא יאומן. הרי גם ילדים נכנסים לפייסבוק.

 

"כשנמצא את האחראי נדאג למצות עמו את הדין"

הפרסומות בפייסבוק מופיעות בצד הימני של עמוד הפרופיל, והן מותאמות לפרופיל הגולש. כלומר רוב הסיכויים, שמי שנתקל בפרסומת הזאת, היו נשים בלבד. אז כיצד יתכן שרשת גדולה, שמבקשת לפנות לקהל רחב תפרסם תמונות כאלה? נראה שבנאטורפיל לא ידעו דבר וחצי דבר על הפרסום שנעשה בשם.  

 

בן אור רבין, מנכ"ל החברה טוען: "אלה לא פרסומות שיצאנו מאיתנו. נודע לי על הפרסומים אתמול בלילה, והוריתי לכל מי שמפרסם בשמינו בפייסבוק להוריד את הפרסומים, ולהעביר לנו דחוף את כל הויז'ואלים, כדי לבדוק אם יש בהם פרובוקציות, וכעת אנחנו עורכים בדיקה לראות מהיכן זה בא.

 

"המפרסמים בפייסבוק הן חברות שמייצרות לידים (פרסומות בצידי העמוד מ.ק), וקונות שטחי פרסום בצידי העמוד. יש שתי אפשרויות למקור של הפיאסקו הזה: או שמדובר במפרסם שקשור אלינו, שהחליט להעלות ויז'ואל ללא הסכמתנו; או שמדובר ביצרן לידים עצמאי, שמפרסם עסק להסרת שיער שאינו קשור אלינו, מתחרה קטן, שהחליט להשתמש בשם שלנו, כדי לקבל יותר הקלקות. הלקוח מקליק על השם שלנו, ומקבל 'דף נחיתה' שלא קשור לחברה שלנו, במקרה הזה טופס למסירת

פרטים.

 

"אנחנו חושדים שזו האפשרות השנייה, משום שאייתו שם את השם שלנו לא נכון: כתבו 'נטוראפיל' במקום 'נאטורפיל', ואני מאוד פדנט לזה. רוב האנשים שעוסקים בפרסום בפייסבוק מאוד ישרים, אבל זה עולם פרוץ. כשנמצא את האחראי, נדאג למצות איתו את הדין".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מה קרה לפרסומות הרגילות? אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: צביקה טישלר
התמונה המדוברת. כתבו נטוראפיל במקום נאטורפיל
מומלצים