שתף קטע נבחר

 

האם פייסבוק מכוונת לשוק של גרופון?

פייסבוק הכריזה על הנחות על קניות קבוצתיות וירטואליות באפליקציות החברתיות שלה, שמסתמן כצעד ראשוני שיכול לאיים על שוק הקופונים החברתיים של גרופון

<< בלוג: פתקים פסיבים אגרסיביים

 

הניו יורק טיימס דיווח אתמול (ג') מכנס האפליקציות החברתיות בסן פרנסיסקו, על כך שפייסבוק בודקת פיצ'ר חדש שיקרא Buy With Friends. הפיצ'ר יעניק למשמשים המשחקים באפליקציות חברתיות תמריצים, דוגמת הנחות, בעת קניות קבוצתיות. מטרת הפיצ'ר היא להגדיל את היקף הקניות הוירטואליות של משתמשי האפליקציות ולעודד אותם לרכוש את מה שחבריהם כבר רכשו.

 

הצטרפו לעמוד של ynet בפייסבוק

 

בפייסבוק מקווים ש-Buy With Friends ירגיע את מפתחי האפליקציות, המודאגים מהכרזתה שהחל מיולי השנה הם יחויבו להשתמש במטבעות הפייסבוק כשיטת התשלום המרכזית באתר, עליה דיווחנו אתמול.

 

אם פייסבוק תחליט בעתיד להחיל את פיצ'ר הקניות הקבוציות גם על קניות שאינן וירטואליות באתר, לצעד זה יכולה להיות השפעה חזקה על אתר גרופון, אתר הקניות החברתיות המצליח (שגם נכנס לשוק הישראלי עם קניית אתר הקופונים הישראלי גרופר).

 

אינפוגרפיקה: אם לא תצפו מארק זאקרברג יאכל אתכם >>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קבלו הנחות על קניות קבוצתיות וירטואליות באמצעות החברים הוירטואלים שלכם. וירטואלי כבר אמרנו?
צילום: indexs open
מומלצים