מיקרוואן חדש בארץ - טויוטה ספייס ורסו
בכל העולם הוא נקרא ורסו S, אצלנו הוא זוכה לשם מקורי - טויוטה מחדשת את שיווק גרסת חמישה נוסעים - ומטען במידות סופר-מיני, מיקרווואן שיכונה אצלנו ספייס-ורסו. המחיר: החל מ-108 אלף שקל
התחממות בגזרת המיקרוואנים - טויוטה מתחילה בשיווק הספייס ורסו. לאחר מספר שנות הפסקה, חוזרת טויוטה לישראל עם מיקרוואן מודרני. וכמו לפני מספר שנים, כאשר שווקה בישראל היאריס-ורסו הקטנה, גם הפעם מדובר ברכב רב-שימושי בעל מידות צנועות יחסית. הספייס החדש - תחת השם ורסו S - הוצג בתערוכת פריז לפני מספר חודשים, כדגם חדש מהיסוד. לדברי יוניון מוטורס, הבחירה ב"עיברות" השם באה כדי "להדגיש את המרחב הפנימי ונוחות הנסיעה החשובים דווקא עבור הקהל הישראלי". מחירו של הספייס יחל ב-108 אלף שקלים.
ספייס יגיע ארצה עם מנוע 1.3 ליטרים והספק מרבי של 99 כ"ס, אשר ישודך לתיבת 7 הילוכים (קבועים מראש) רציפה. לטענת טויוטה, צריכת הדלק של הוורסו הקטנה תהיה לא פחות ממרשימה - 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, עם פליטת מזהמים של 120 גרם CO2 לק"מ - המאפשרים לו להכנס לקבוצה זיהום 2. נתון האצה הרשמי: 13.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.
אלא שעיקר כוחה של הספייס ורסו הוא במרחב פנימי גדול במיוחד, בעיקר ביחס לממדים חיצוניים צנועים. ממד האורך (399 ס"מ) דומה לזה של סופר-מיני מודרנית, וכך גם ממד הרוחב (169 ס"מ). ממד הגובה לעומת זאת (160 ס"מ) דומה לזה של מיניוואן בינוני, כמו מאזדה 5 למשל. בסיס הגלגלים צנוע כמובן ועומד על 255 ס"מ, אך נפח תא המטען נדיב במיוחד - בין 363 ל-429 ליטר.
הספייס תגיע בשתי רמות אבזור, ותשווק החל ממחר בשתי רמות מחיר - 108 או 118 אלף שקלים. הגרסה היקרה יותר כוללת גג נפתח פנורמי, וערכת ניפוח במקום גלגל רזרבי. מנכ"ל טויוטה-ישראל, רן דנאי, הסביר כי עקב התייקרות הדלק וייקור שווי השימוש, תתאים ההספייס לקהל לקוחות רחב משום שהוא מאפשר "נסיעה חסכונית במיוחד, מבלי לוותר על חווית נהיגה, נוחות ופונקציונאליות".