הטיימס סקוור: עכשיו ללא פרסומות!
הבמאי מורגן ספורלוק חבר לקבוצת שירה לוחמנית ניו-יורקית ולחברת שירותים דיגיטליים, ויחד הם יצרו את פרויקט No Ad: New York. מטרת הפרויקט: לגייס את האינטרנט כולו לניקוי הטיימס סקוור ממודעות
<< האינטרנט הזה, זה יתפוס? קטע מ-1994
דמיינו לכם עולם נקי מפרסומות. אוקי, תניחו את הסלולרי בצד, תעשו פאוז בנגן, עזבו את העיתון ועכשיו - דמיינו לעצמכם עולם ללא פרסומות; נתיבי איילון בת"א נטולי פרסומות ענק, גורדי שחקים נקיים מדוגמניות, והשירותים בפאב לא מציעים לכם גלולות ליום שאחרי. שקט למדי, לא?
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ynet
בסאן פאולו, ברזיל, לקחו את הרעיון ברצינות וכבר מ-2007 חל איסור על הצגת פרסומות חוץ ברחבי העיר. בהשראה זו, הבמאי מורגן ספורלוק (במאי הדוקומנטרי "לאכול בגדול") חבר לקבוצת שירה לוחמנית ניו-יורקית ולחברת שירותים דיגיטליים, The Barbarian Group, ויחד הם יצרו את פרויקט No Ad: New York. מטרת הפרויקט: לגייס את האינטרנט כולו לניקוי הטיימס סקוור ממודעות, תוך שימוש בתוכנת העריכה הגרפית המקוונת, Aviary.
גם אנחנו מצטרפים לנקיון הטיימס סקוור מפרסומות
באתר תמצאו צילום פנורמי של הכיכר הידועה בניו-יורק המורכב מעשרות תמונות. תוכלו לבחור זוית, לערוך אותה, ולנקות ממנה את הפרסומות. לאחר שייאספו מספיק חומרים, הם יורכבו מחדש לכיכר חדשה ונקייה, מינוס הפרסומות לג'ינס, וויסקי, קוקה קולה ומחזמר הברודווי התורן. תוכלו גם להגיש את העיר שלכם כמועמדת הבאה לניתוח הסרת המודעות. לכו תדעו, אולי גם יצא מזה דוקומנטרי.
הזבנים, המקשקשים והמתלבשים: 3 בלוגים ישראלים >>