שתף קטע נבחר
 

העיצוב העתידי של רנו, טייק 2

שפת העיצוב החדשה של היצרנית, שנחשפה לראשונה עם הדזיר המרהיבה בתערוכת פריז, תככב גם בתערוכת ז'נבה הקרובה, במכונית תצוגה חדשה בשם קפטור. את המנוע החשמלי של הדזיר מחליפים מנוע טורבו-דיזל, והבטחה לפליטת מזהמים נמוכה

רנו חושפת היום (ה') תמונות ראשונות של מכונית תצוגה חדשה בשם "קפטור" (Captur). ברנו אומרים כי המכונית מדגימה את שפת העיצוב החדשה של החברה, עליה בישרה לראשונה מכונית התצוגה "דזיר", בתערוכת פריז אשתקד. הקפטור תוצג בתערוכת ז'נבה, בחודש מרץ הקרוב.

 

 

אורכה של הקפטור דומה לזה של מכונית משפחתית ממוצעת - 422 ס"מ - אך רוחב של 195 ס"מ נועד להקנות לה פרופורציות חריגות, ההולמות את הגדרתה כ"קרוס-אובר ספורטיבי". למראה הקרבי תורמים גם מרווח גחון מוגזם בעליל, של 26 ס"מ, וגלגלים בקוטר 22 אינץ'.


 

שלא כמו הדזיר החשמלית, הקפטור מצוידת במנוע טורבו-דיזל כפול-מגדשים, המייצר 160 כ"ס ו-38.7 קג"מ. ברנו מבטיחים כי בשילוב תיבת הילוכים כפולת-מצמד, יחידת ההנעה מבטיחה הנאה לצד פליטת מזהמים נמוכה של 99 גרם פחמן דו-חמצני (CO2) לק"מ.

 

למרות שאינה ספורטיבית כמו הדזיר, מציגה הקפטור נתוני ביצועים נאים: 8.0 שניות בהאצה ל-100 קמ"ש, 210 קמ"ש מרביים, ו-29 שניות במיאוץ מעמידה ל-1 ק"מ. ברנו מוצאים לנכון לציין כי דיפרנציאל מכני אמור לשפר את האחיזה במהירות נמוכה, הודות ליכולתו לחלק את הכוח בין הגלגלים המניעים בהתאם לתנאי האחיזה.


 

אנשי היצרנית הצרפתית אומרים כי גג קשיח הניתן לפירוק, מאפשר להפוך את הקפטור למכונית פתוחה - או "ממכונית קופה לקבריולה, מכלי רכב עירוני לרכב שטח", לשון ההודעה לעיתונות של החברה. ברנו גם אומרים כי הקפטור מצוידת בדלתות "פרפר", שנראות כמו שילוב בין דלתות "שחף" ודלתות "מספריים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו קפטור מציגה - דלתות פרפר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים