הרשת החברתית, גרסת ב.מ.וו
בתערוכת ז'נבה תחשוף היצרנית הגרמנית מכונית תצוגה חדשה, שמצביעה על כיווני פיתוח אפשריים של מערכת התקשורת ConnectedDrive. בב.מ.וו אומרים כי מלבד מידע על הדרך, תתרום המערכת גם לבטיחות
מכונית מרושתת. לקראת תערוכת ז'נבה הקרובה, חושפת ב.מ.וו מכונית תצוגה עתידנית למראה, תחת השם היומרני Vision ConnectedDrive - "חזון נהיגה מקוונת", בתרגום חופשי. בב.מ.וו מציינים כי "רישות" המכונית - חיבורה לרשתות תקשורת שונות - תעניק חווית נסיעה נוחה ובטוחה, לצד חדשנות ושימושיות.
- כמובטח: ב.מ.וו מציגה מגה-סיטי
עיקר תפקידה של מכונית התצוגה הוא להצביע על כיווני פיתוח אפשריים של מערכות התקשורת של ב.מ.וו, שתשמש גם כמרכז מידע ובידור עבור הנהג והנוסעים, אך גם כמערכת בעלת תרומה משמעותית לבטיחות. בב.מ.וו מסבירים כי ככל שתתפתח הטכנולוגיה, ותאפשר תקשורת בין מכוניות (Car2Car) ובין מכוניות והתשתית שסביבן, יוכלו מערכות מסוג ConnectedDrive לתרום יותר לבטיחות הנהג והנוסעים.
החידוש העיקרי במכונית הרודסטר של ב.מ.וו, הוא תצוגה עילית תלת-ממדית. ביצרנית מסבירים כי המידע שיוצג לנהג ישנה את מיקומו ואת אופן התצוגה בהתאם לתנאי הדרך, וזאת כדי להשיג את מידת תשומת הלב המתאימה מהנהג - דבר שאמור לתרום לבטיחות.
הרודסטר העתידנית תדע גם להתאים את עצמה לתוואי הדרך באמצעות חיישנים, וכן באמצעות מידע שיתקבל ממערכת הניווט הלווייני (GPS). בב.מ.וו מוסיפים כי הנוסע יוכל לקחת חלק פעיל בחווית "הרישות", על-ידי העברת מידע רלוונטי ללוח התצוגה של הנהג.