שתף קטע נבחר
 

איך שהזמן רץ - מתיחת פנים לפיז'ו 308

הקומפקטית של פיז'ו עוברת שינוי אמצע חיים מסורתי, ומקבלת גרסת דיזל עם מערכת עצור וסע. תגיע לארץ ברבעון השלישי

מתיחה פנים ל-308. לקראת תערוכת ז'נבה שתיפתח במרץ הקרוב, מציגה פיז'ו הצרפתית מתיחת פנים ל-308. הצרפתים מדווחים כי הקומפקטית שמרה על מידות קודמתה אך קיבלה מאפייני עיצוב חדשים - העיקריים שבהם מתרכזים בחלקה הקדמי. בנוסף מבטיחה פיז'ו גרסה חסכונית שתצטרף להיצע הקיים. לא מדובר בדגם היברידי כלשהו, ולבטח לא חשמלי, אלא מנוע דיזל נקי ומערכת עצור וסע.

 

מחברת דוד לובינסקי נמסר כי המכונית המחודשת תגיע ארצה ברבעון השלישי השנה, לא צוין אם הגרסה הנקיה תגיע גם אלינו. באירופה יחל שיווק ה-308 המחודשת בחודש אפריל הקרוב.

 

 


 

ה-308 המחודשת קיבלה את יחידת ההנעה החסכונית שהוצגה כבר בפיז'ו 508 וסיטרואן C4 החדשה, המשלבת בין מנוע דיזל 1.6 ליטרים עם 112 כ"ס, למערכת עצור וסע. אלא שבניגוד לגרסאות קודמות בהן הוצג הדגם המיקרו-היברידי עם תיבת שישה הילוכים רובוטית, הפעם מדובר בתיבת הילוכים ידנית. גרסת מנוע ה-1.6 ליטרים (120 כ"ס) המשווק בארץ עם תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית, תוצמד על-פי הודעת החברה לתיבת חמישה הילוכים. אגב, לטענת פיז'ו רזו כל הדגמים ב-25 ק"ג.

 

השינויים הבולטים במראה המכונית ניכרים בחלקה קדמי, עם מכסה מנוע שונה במעט, המתאים טוב יותר לסבכה המחודשת והעדינה מבעבר. עיטורי פנסי לד סביב פנסי הערפל, משלימים את המראה המחודש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 308 החדשה. דומה
גם במבט מאחור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים