שתף קטע נבחר

היברידית של פורשה לכל המשפחה - פאנמרה S

יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית מרחיבה את היצע הדגמים הידידותיים לסביבה, עם פאנמרה S היבירידת - הפורשה החסכונית ביותר בהיסטוריה. כמה חסכונית היא? זה כבר סיפור אחר

דגם היברידי נוסף לפורשה. אחת מיצרניות הרכב המזוהות ביותר עם דגמי מכוניות ספורטיביים ייעודיים, תייצר דגם היברידי למכונית הספורט-לארבעה שלה, הפאנמרה. ה-S ההיברידית עושה אמנם שימוש במנוע המשולב של הקאיין S ההיברידי בעצמו, אך בפורשה מבטיחים כי זו המכונית החסכונית ביותר שייצרה החברה אי פעם.

 

 


 

עוד הם מציינים כי תצרוכת הדלק של הפאנמרה תעמוד על 14.7 ק"מ לליטר, ורמת הזיהום שלה תהיה מוגבלת ל-159 גרם CO2 לק"מ בלבד. בין יתר "העזרים המיוחדים", מציינים הגרמנים את צמיגי מישלין המיוחדים בהם תעשה ה-S שימוש. אגב, תמורת תוספת מחיר. ללא הצמיגים המיוחדים, תעמוד תצרוכת דלק על 14 ק"מ לליטר, ופליטת המזהמים על 167 גרם CO2 לק"מ.

 

עם זאת, נתוני הביצועים של המכונית די מספקים, עם מהירות מרבית של 270 קמ"ש והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6 שניות בלבד. הפאנמרה S ההיברידית תוצג לציבור עם פתיחת תערוכת ז'נבה, בתחילת חודש מרץ.


 

בחרטום הפאנמרה יוצב ה-V6 בנפח 3.0 ליטר עם הספק מרבי של 333 כ"ס, ולצדו מנוע חשמלי עם הספק מרבי של 47 כ"ס. ה-S הנקיה תשווק עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, המוכרת אף היא מדגמי הקאיין. בפורשה טוענים כי ניתן יהיה לעשות שימוש במנוע חשמלי בלבד, עד למהירות מרשימה של 85 קמ"ש. טווח הנסיעה מרשים פחות - 2,000 מטרים בלבד. מערך סוללות ניקל-מטאל היידריד (NiMh) יספק חשמל, גם באמצעות אגירת אנרגיית בלימה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פנאמרה היברידית: גדולה, מהירה וחסכונית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים