שתף קטע נבחר

סקר: 7 מכל 10 מוכנים לשלם יותר על מוצר ירוק

מסקר שהזמינה פיליפס עולה, שצמצום צריכת האנרגיה במוצרי חשמל מהווה שיקול מרכזי עבור כ-75% מהצרכנים, ושכמחצית מהישראלים מקפידים למחזר

7 מכל 10 ישראלים מוכנים לשלם סכום גבוה יותר עבור מוצר ידידותי לסביבה. כך עולה מסקר שערכה "אושיק רושניק אסטרטגיה" עבור חברת פיליפס בנושא מודעות לאיכות הסביבה בעת רכישת מוצרי חשמל ומודעות למיחזור.

 

עוד עולה מהסקר, כי נושא איכות הסביבה מהווה שיקול חשוב לכ-40% מהצרכנים הישראלים בעת רכישת מוצר חשמלי, ושצמצום צריכת האנרגיה במוצרי חשמל מהווה שיקול מרכזי עבור כ-75% מהצרכנים.

 

בנוסף מתברר, שכשלושה מתוך ארבעה מהנשאלים שיפרו את התנהלותם הביתית בשלוש שנים האחרונות בכל הנוגע לשמירה על הסביבה, ושכמחצית מהישראלים, בעיקר אקדמאים בני 40-60 מקפידים למחזר.

 

הסקר נערך לקראת השקת קו המוצרים הירוקים של החברה, שהכריזה כי תתרום עץ לשיקום הכרמל על כל מוצר שיימכר בתקופת המבצע מסדרה זו. בין המוצרים בסדרה: מגהצי אדים בעלי מנגנון אוטומטי לחסכון באנרגיה, שואבי אבק בעלי עוצמת יניקה גבוהה ומנוע חסכוני בעל הספק נמוך, וסדרה של קומקומים המאפשרים שליטה על כמות המים המורתחת. בנוסף, אריזות המוצרים יוצרו מחומרים שמוחזרו והן ניתנות למחזור נוסף.

 

"יש מודעות צרכנים הולכת וגוברת בנושא צריכת האנרגיה ומוצרים חוסכים באנרגיה", מסרה ג'ודי קורן, מנהלת שיווק קו מוצרים לבית ומוצרי טיפוח בחברה, "למדנו מהסקר כי הצרכנים מוכנים להוסיף פרמיה עבור מוצר ידידותי לסביבה ושחיסכון באנרגיה מהווה עבורם שיקול משמעותי". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים