שתף קטע נבחר

 

"רמזור" שודרה אחרי "איידול" - והצופים הגיעו

בפרק הרביעי של התוכנית, הנקראת "Traffic Light", צפו למעלה מ-7 מיליון אמריקאים לאחר שרשת FOX העבירה את שידורה לימי רביעי אחרי "אמריקן איידול"

הגרסה האמריקאית של הסדרה "רמזור", "Traffic Light", תופסת תאוצה. ארבעה שבועות לאחר שעלתה לאוויר, מצליחה "רמזור" להכפיל את מספר הצופים בעזרת שיבוץ נכון יותר של רשת FOX.

 

הסדרה "רמזור" שובצה בתחילה בימי שלישי, יום השידור של "Glee", מיד לאחר הסדרה "רייזינג הופ". פרק הבכורה השיג נתון סביר של 4.6 אחוזים. שבוע לאחר מכן איבדה הסדרה כמיליון צופים, אך גם ערב השידור כולו הציג נתונים נמוכים. לפני כשבוע גדל מספר הצופים ובפרק השלישי כבר צפו כ- 4.1 מיליון אמריקאים.

 

החל מהשבוע החליטה רשת FOX לשנות את מועד שידור הסדרה והעבירה אותו לימי רביעי, מיד לאחר פרק של "אמריקן איידול" שהשיג נתון של 22.5 מיליון צופים. ההחלטה הוכיחה עצמה כנכונה, ובפרק הרביעי צפו כ- 7.3 מיליון צופים. באותה השעה צפו בסדרה "מר סאנשיין" המשודרת ברשת NBC כ- 6.9 מיליון צופים. בקומדיה המצליחה "משפחה מודרנית" ששודרה לפני "מר סאנשיין" צפו כ- 10.1 מילון צופים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"רמזור" האמריקאית. שיבוץ נכון
צילום: FOX
לאתר ההטבות
מומלצים