הווירוס הסקסי של ג'ניפר אניסטון
איך הופכים סרטון פרסומת לוויראלי? כלבלבים? ילדים רוקדים? ג'ניפר אניסטון ושלושה חנונים משתפים אותנו בהתלבטות שלהם. על הדרך, הם מצליחים לברוא פרסומת ויראלית הזויה
<< שום, פלפל ופוטושופ: אתר למתכונים מצוירים
אומרים שאחד האנשים הכי חכמים בהיסטוריה היה הראשון שחשב על למכור מים בבקבוק. זה נמצא בברזים, זה מונח בנהרות, זה יורד מן השמים מדי פעם – ובכל זאת כולנו קונים. Smart Water הוא מותג מים מינרליים אמריקאי, שמנסה למכור H2O בצורה לא שגרתית. איך עושים את זה? על ידי שילוב של קמפיין ויראלי ופרצוף יפה.
את עניין הפרצוף סגרה Smart Water בקלות: דוברת החברה היא ג'ניפר אניסטון – כוכבת קומדיות רומנטיות בינוניות (ומטה) ורייצ'ל לכל החיים. אבל כוכבי עבר ופרצופים יפים יש בלי סוף. הבעיה היא כרגיל, בקמפיין.
לא קל לבנות פרסומות בימינו. בטח לא אחת שתשיג את האפקט הוויראלי הנפלא עליו מפנטזים קופירייטרים ומנהלי קמפיין ברחבי העולם. הם יושבים ומהנדסים גנטית פרסומות, ולא מבינים מה יש לסרטון מטופש של איש שמתלהב מקשת כפולה בשמים, שלקליפ שלהם שאין. מה עשו? בנו סרטון ארוך למדי, שקוטל את להיטי יוטיוב הגדולים אחד אחרי השני.
הסרטון מציג שלל אזכורים ללהיטי יוטיוב שונים, כולם בעלי ויראליות של הרפס: ליפ דאבים, הקשת הכפולה, סרטוני כלבלבים, ז'אנר התוכי המדבר, ולקינוח - המעריץ שנבעט בביצים. וכדי להבטיח מיליארדי צפיות ומושב עם חלון בטיסה להיכל התהילה של האינטרנט, נבחר לסרטון השם הכובש "Jen Aniston’s Sex Tape".
אירוני? ללא ספק. מודע לעצמו? על בטוח. ועדיין, הסרטון מוכיח שבימינו, זה לא משנה מה אתה מוכר, כל עוד התפאורה מספיק משעשעת.
האם הסרטון של רייצ'..סליחה, של אניסטון יהפוך ללהיט ביוטיוב? האם יוכל לשחזר את ההצלחה של להיטים כמו סוזן בויל, איש האולד ספייס והאחרים? ימים יגידו. בינתיים, אתם מוזמנים לצפות באוסף הסרטונים הגדולים ביותר ביוטיוב, ולהחליט בעצמכם.
איפה הייתם? המצלמה שלכם יודעת >>