שתף קטע נבחר
 

חייבים להגיע לסקי עם מכונית-על? יש לנו פתרון

יצרנית מכוניות העל קוניגסג מציעה בז'נבה פתרון מעולה עבור אחת הבעיות היותר-חשובות בעולם המודרני - כיצד מגיעים עם מכונית על לחופשת סקי. תודו שתהיתם איך לעזאזל עושים זאת

לא סתם מכונית על. קוניגסג השבדית, מיצרנית מכוניות העל המעניינות של תעשיית הרכב, הציגה בז'נבה את האגרה R, גרסה שונה במקצת לאגרה "הבסיסית", שנחשפה אשתקד. כצפוי מקוניגסג, כוח לא חסר. לאגרה מספר גרסאות מנוע, המייצרות הספקים מרביים שנעים בין 940 כ"ס סטנדרטיים, ל-1115 כ"ס מעט יותר מרשימים. נתונים מפלצתיים כמובן, לכל הדעות.

 

אלא שהפעם לא מדובר בתאוצות עוצרות נשימה, או במהירות מרבית מסחררת. את אלה יש כמובן, ובמנות גדושות. הקוניגסג אגרה R מציעה נפח תא מטען יוצא דופן, כמו-גם יכולת לא מקובלת לעטות צמיגי שלג, ולאפשר נשיאת מגלשי סקי. תודו שזה ממש חשוב.

 

 


גגון מיוחד במחיר שווה לכל נפש, 100 אלף שקלים בלבד

 

"תא המטען הוא משהו שבקוניגסג מאוד גאים בו. מדובר בתא המטען הגדול ביותר בעולם במכוניות-על, והוא מציע לא פחות מ-120 ליטרים של נפח", כך אומרים ביצרנית. כדאי כמובן לקחת את המספר בפרופורציה, שכן הסוזוקי אלטו הזעירה מציעה 139 ליטרים בתא המטען, לפני קיפול מושבים אחוריים. מעבר לנפח האדיר יש להוסיף מאפיין מעניין אחר - "חבילת חורף" הכוללת צמיגי שלג ותא מטען עשוי סיבי פחם על הגג, המציע מקום למגלשים ואינו מתפרק גם במהירות של 300 קמ"ש.

קוניגסג אגרה R, המכונית האידיאלית לחופשת סקי?

 

בנוסף ליכולות נשיאת מטען מרשימה, האגרה מציעה מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים וצמד מגדשים, עם הספק מרבי של 940 כ"ס בעת שימוש בדלק רגיל, או 1115 כ"ס כאשר מתדלקים ב-E85. בחברה מציינים כי האגרה מציעה את יחס ההספק-פליטת מזהמים הטוב ביותר בין האקזוטיות, עם 319 גרם CO2 לק"מ בלבד, וצריכת דלק  של 6.8 ק"מ לליטר. האגרה אגב מוגבלת על-ידי היצרנית ל-370 קמ"ש, בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחוריים של ידידותית לסביבה?
קוניגסג אגרה R מבפנים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים