הונדה משלבת: ביצועים משופרים ואיכות הסביבה
חברת מיוגן, סדנת השיפורים הרשמית של יצרנית הרכב הונדה, החליטה להעביר את המכונית ההיברידית של היצרנית טיפול מהיר ועצבני. איך זה מסתדר עם איכות הסביבה? למה אתם מקשים
"כמו טייפ R, אבל עם (הרבה) פחות זיהום". סדנת השיפורים הרשמית של הונדה, מיוגן (Mugen), תציג גרסת קצה כוחנית ומהירה לדגם ההיברידי של החברה, ה-CR-Z. הדגם המחוזק יציג ביצועים דומים עד זהים לאלה של הסיוויק טייפ R, למרות שהוא עושה שימוש ביחידת הנעה היברידית, וצורך פחות דלק - משמעותית פחות. הונדה מייצנת באופן רשמי כי תציג את ההיברידית המעניינת ב"פסטיבל המהירות של גודווד", שיפתח השנה ב-30 ליוני.
במיוגן מגלים כי הן מנוע הבעירה הפנימית ה"רגיל", והן המנוע החשמלי, יציגו יחדיו הספק גבוה משמעותית מזה של המכונית ההיברידית הבסיסית. לצדם ישודרגו הבלמים והמתלים, במטרה להביא את היכולת הדינמית לרמה גבוהה יותר. באופן מפתיע מציינים בהונדה כי השינויים המרכזיים במנוע ובמערכת הפליטה, עשויים להבי עמם אפילו נתוני צריכת דלק ופליטת מזהמים טובים יותר מאלה של המכונית ההיברידית.
למרות זאת, בהונדה לא חושפים את נתוני ההספק המרבי, או כל נתון אחר בעל משמעות. הם כן מציינים כי הפחתת המשקל התאפשרה בזכות מכסה מנוע מסיבי פחם וחישוקי סגסוגת קלה במיוחד, ועוד עניין קטן - פגושים ייעודיים מלפנים ומאחור, יחד עם מסיט רוח בומבסטי, יסייעו ליעילות אווירודינאמית עדיפה.