שתף קטע נבחר

אנשים חסרי חוש סטייל, במבצע!

הקורבונת של טריני וסוזנה נראו טוב יותר אחרי שעברו תחת ידיהן, השאלה אם הם גם הפנימו משהו. המעצב(נ)ת צפתה בפרק הראשון שלהן וגילתה שהקורבן האמיתי הוא האיכות

המעצב(נ)ת לא מסתירה את העובדה שהמנטורית שלה היתה מאז ומעולם ג'ואן ריברס. אבל מותר לרעות בשדות זרים, ממש כמו שלפעמים ורוד זוהר יחד עם כתום זה בסדר, רק אל תשתו אלכוהול עם זה. לכן, היא גם שומרת אמונים לטריני וסוזנה שבארצן המנומסת נחשבות לשם דבר בעולם האופנה והסטיילינג. האמת היא שהמעצב(נ)ת פגשה אותן כבר מזמן ומיד התאהבה. היה לה קשה, ועדיין קשה, להחליט את מי מן השתיים היא מחבבת יותר, את סוזנה העגלגלה שמזכירה לה את מבנה הגוף שלה, או את טריני הארוכה שהמעצב(נ)ת היתה מתה להיראות כמוה. אבל זה כבר לדיון אחר.


טריני וסוזנה. קחי אותה למעבדה (צילום: ערוץ 10)

 

תחילת דרכן של השתיים היתה בתוכנית לייף סטייל שכללה מציאת קורבן חסר חוש סטייל, אחד שאוספים ברחוב, או מקבלים עליו מידע מוקדם מהמשפחה שלו שממש סובלת מהדרך שבה הוא מתלבש, זינוק פנתרי על המסכן או המסכנה באמצע ארוחה עם חברים וסחיבה לסטודיו אי שם במרתפי מחלקת הביון הבריטי, שם יעבור הקורבן סדרת התעללות שכוללת התערטלות והרבה מגע בשדיים ובישבן. אבל היתה בזה השקעה, היו בגדים מהממים והדבר הכי חשוב שהיה שם הוא החינוך - לללמוד איך מתלבשים כשיש סנטר כפול, בטן נפולה, חזה גדול או ירכיים עבות. אותן נשים ואותם גברים שנאספו אל חיקן החמים של טריני וסוזנה עברו הישרדות קולבית, ולמדו על בשרם מה צריך לדעת לפני שקונים בגדים (רמז, זה כולל מראה).

 

טריני וסוזנה יודעות שבכל יום נולדים עוד המון ילדים שמצטרפים לסטטיסטיקות הגבוהות של חסרי הידע המינימלי בלבוש, ולכן הן הולכות על הכל ובגדול. למה לבחור מישהו אחד, כשאפשר ללכת ברחוב ולאסוף מכל הבא ליד, כאילו היית במכירת סוף עונה? ט"ס עושות את מה שהעולם עושה לנו, הן אוספות את כל הגירויים האפשריים ומביאות אותם אל הסטודיו הומה המאפרים, ספרים, בגדים וסתם אנשים שכל מטרתם היא להתבונן בקורבנות ולצקצק בלשונם.

 

רוצים שינוי?

אוסף הקלישאות שהגיע אל אולפנן של ט"ס (ערוץ 10) הוא בעצם ספר היסטוריה משנות המעברה - הנה לנו כאן ג'ינג'ית אשכנזיה, מרוקאית גאה, גותית נאווה, הומוסקסואל, ילדה זרה, ביישנית חמודה ועוד אחת שאין לה בעיה לחשוף הפירמה של ההתקן התוך רחמי שבו היא משתמשת. אם להשתמש במונחים מעולם האופנה, הרי שמדובר בכמה סחבות שזרקו למכונת הכביסה והכניסו לסייקל מהיר כדי לשטוף מהם את העייפות. בחלק מהמקרים זה גם עבד.

 

בסופו של דבר, כולם נראו הרבה יותר יפים אחרי שעדת הדבורים העסוקה בסטודיו הלבישה, סירקה ואיפרה אותם. עם זאת, לא נראה שמישהו מהם השתכנע מחר ללכת ולזרוק את כל בגדיו העבשים לפח ולקנות חדשים, כאלו שיהפכו אותו למישהו חדש. בכלל, שינוי לא לוקח חמש שעות, הוא גם לא לוקח חמישה שבועות. כדי לעשות שינוי צריך ללמוד ולהבין ולהטמיע מה מתאים ומה לא, והכי חשוב, צריך להרגיש נוח. אז יאללה עם השטויות הפסיכולוגיות, החיבוקים והעיניים הלחות, זה לא עובד עלינו, כמו שאקמול לא עובד על מיגרנה. הרי הישראלים הם האחרונים להיות כלבלבים שהופכים כנועים ברגע שאומרים להם 'לא' תקיף. גבר שלא מוכן ללבוש ורוד, לא יהיה מוכן ללבוש ורוד. אישה שלא מוכנה להתבלט, תבכה עד שהכנרת תעבור את הקו האדום לפני שהיא תלבש משהו צבעוני. זה לא עובד ככה, ואם מישהו היה משכיל להבין שעדיפה איכות על פני כמות, אולי עוד היתה לנו כאן תוכנית מוצלחת יותר.

 

ועוד כמה דברים:

  • יש דברים שלא עושים. לראות שמלה אחת נוצצת על מישהי ואז דקה אחרי את אותה שמלה על על מישהי אחרת, כאילו מנסים למכור לנו שהשמלה הזו היא הדבר הבא, זה תכסיס פרסומי זול, חוץ מזה ששמלה עמוסה בפאייטים זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים במדינה שבה השמש שולטת.

 

  • לתת במה לגברים שיש להם את החוצפה לפנות אליך ברחוב ולומר לך בבוטות מגעילה שיש לך ציצים יפים זה דוחה, זה בטח לא מלמד את הילדים של היום מה זה נימוסים או ערכים.

 

  • סטריאוטיפים הם דבר שצריך להיעלם מהעולם הזה, ממש כמו מכנסיים נמוכים שמאפשרים הצצה לעולם שמתחת. אל תפחדו שיגידו שאתם עושים אפליה, זה עדיף על פני המראה המעוותת שאתם שמים מול קהל הצופים.

 

  • בסופו של דבר אפשר לומר שהבגדים שנבחרו לכוכבי הערב הם לא יותר מאשר אלו שלא הצליחו להימכר במכירות סוף העונה של הקיץ שעבר. מצד שני, גם ככה אופנת הרטרו שולטת בשנים האחרונות. מיחזור זו לא מילה גסה, היא פשוט מוכיחה לנו שאנחנו לא יצירתיים.

 

  • המעצב(נ)ת מאוד מקווה שאין איזה ערב צפייה שארגנו ט"ס לחברים, שבו הן מראות קולאז' של התוכניות שלהן מרחבי העולם, כי אנחנו נצא מה זה רע, ומכל הבחינות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טריני וסוזנה. הולכות על הכל
צילום: גיא קרן
לאתר ההטבות
מומלצים