בזק אונליין מתרחבת: קולטת 600 עובדים בדרום
מפעילת מוקדי השירות מקבוצת בזק זכתה במכרז להפעלה של כמחצית מפעילות מרכז השירות של קופ"ח כללית. החברה תרחיב את מוקדי התמיכה בבאר שבע ובקריית מלאכי שיעסיקו 1,800 עובדים במקום 1,200
בזק online (אונליין) - מפעילת מוקדי שירות (Call center) מקבוצת בזק, מרחיבה את פעילותה. החברה, המחזיקה מוקדי תמיכה בקריית מלאכי ובאר שבע, זכתה במרכז של שירותי בריאות כללית (קופת חולים כללית) להפעלת חלק ממרכז השירות וזימון התורים של הקופה. בזק אונליין תגייס לצורך הפעלת המוקדים 600 עובדים חדשים, ובכך תגדיל את כוח האדם במוקדים שלה מ-1,200 ל-1,800 עובדים. החברה תתחיל בגיוס העובדים החדשים מיד לאחר פסח.
בזק אונליין תפעיל 50% ממרכז השירות של הכללית, במקום חברת תקשוב, המפעילה כיום את כל המרכז במוקדי התמיכה שלה בצפון הארץ. בזק אונליין תחזיק את המוקדים ותעסיק את העובדים שהיא מגייסת למשך 4 שנים לפחות ואולי הרבה יותר.
גורם ממשלתי המעורה במכרזים הללו אומר כי העברת השירות מתקשוב לבזק לא תגרום לפיטורים המוניים של עובדים בצפון, כיוון שתקשוב זכתה במכרז אחר להפעלת שירות חדש באחד ממשרדי הממשלה, ועובדי תקשוב בצפון יוכלו להמשיך לעבוד במרכזי התמיכה שלה ולתת את השירות החדש במקום השירות שהעניקו לכללית.
בזק אונליין מפעילה כיום שירותי תמיכה, שירות ומכירות לפלאפון, בזק, אסם, YES, המוקד הארצי של מרכז הגבייה העירוני, ועוד ועוד. בין העובדים שבזק אונליין תגייס ותעסיק במרכז יהיו אנליסטים, מנהלי צוותים, אנשי הדרכה, נציגי שרות ונציגי מכירות.
רוב העובדים במוקדים הם תושבי אזור באר שבע ואזור קרית מלאכי. בחברה אומרים כי המשרות מתאימות לסטודנטים, לאמהות ואף לגמלאים.
בנוסף על שכר הבסיס שלהם - שאינו גבוה - העובדים מקבלים בונוסים בהתאם למכירות. "אנחנו פועלים כבר 10 שנים בבאר שבע ובקריית מלאכי וגאים בתרומתנו לתעסוקה ולצמיחה בנגב", אומר מנכ"ל בזק און ליין, ערן קריסטל.