פרטנר: 70% מהמכירות שלנו הן סמארטפונים
מנהל חטיבת השיווק בפרטנר מתאר כיצד הגיעו ל-70% נתח מכירות מסמארטפונים, לעומת 30% בשאר העולם. בין השיטות, שיווק אגרסיבי למגזר הערבי והרוסי ותגמול סטדנטים על הבאת לקוחות דרך הרשתות החברתיות
יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק בפרטנר, תיאר בכנס השיווק הדינמי של המרכז ללימודים אקדמיים שנערך היום ברמת גן, את תוצאות המהלך השיווקי של חברת הסלולר בתחום הטלפונים החכמים (סמארטפונים).
לדברי קדמי, "70% ממכירות מכשירי הסלולר שלנו כיום הן מכירות של סמארטפונים. השיעור הזה בעולם עומד על 30%. היו לנו משלחות של אפל וסמסונג שבאו לראות מה אנחנו עושים פה".
קדמי ציין כי האסטרטגיה של פרטנר היתה להציג את הסמארטפון כמוצר שווה לכל נפש, שכל לקוח יכול לקנות. הפעילות השיווקית של החברה התמקדה בין השאר גם במגזרים, המייצגים לפי קדמי 50% מהצרכנים בישראל. החברה עבדה בשיווק ממוקד למגזר הערבי, הרוסי (שלפי קדמי מחפש כמות גדולה של אינפורמציה בפרסום על מנת לקבל החלטה על בסיס נתונים), השוק העסקי ועוד.
בפעילות החברה למגזר הסטודנטים ציין קדמי כי השיווק באמצעות ימי סטודנט אינו יעיל, וסיפר כי בחברה פנו ל-2,000 סטודנטים המועסקים במוקדי השירות והמכירות של החברה, ותיגמלו אותם על הבאת לקוחות לחברה מתוך הרשתות החברתיות שלהם. "הגענו ככה למכירות של יותר מ-21 אלף מכשירים תוך שלושה חודשים, זה תופעה ייחודית", אמר קדמי.
יעקב קדמי: משלחות מאפל וסמסונג יבואו ללמוד
כך משווקים סמארטפון
מומלצים