קולנוע לב - טוויטר להפעלות, לא לתלונות
קולנוע לב מפעיל את הגולשים בפייסבוק ובטוויטר ושמח לקבל מחמאות, אבל כשמגיעה תלונה הם מפנים את הלקוחות ל"צינורות המקובלים"
<< רמאות השחמט הטכנולוגית הראשונה
את קולנוע לב, כמו כל עסק החל מהמנעולן השכונתי ועד לתאגידי מזון ענקיים, תמצאו בפייסבוק ובטוויטר. "במסגרת המאמצים הבלתי פוסקים להעניק חוויה קולנועית מושלמת ומפנקת ולהעמיק את הקשר עם הלקוח" הוסיפו בלב אפשרות להזמין כרטיסים היישר מפייסבוק. ואכן, נוצר קשר עמוק עם הלקוחות ברשתות החברתיות, עד שזה מגיע לתלונה - ואז אומרים בלב שיש לפנות אליהם דרך ה"צינורות מקובלים".
אחרי העדכונים בטוויטר של "לב" עוקבים כ-2,000 גולשים רשומים ולעמוד הפייסבוק של הרשת רשומים כ-3,700 איש. מפעילי העמודים בטוויטר ובפייסבוק מפרסמים כתבות, סרטונים מיוטיוב וקישורים שרלוונטיים לסרטים שלהם ומפעילים את הגולשים במבצעים שונים (גילוי נאות: זכיתי בכרטיס במבצע כזה על בדיחה שכתבתי בתגובה).
בלב גם עונים פה ושם לשאלות של גולשים, ומגיבים למחמאות. הם גם הגיבו בטוויטר שלהם לתלונה של לקוחה בשם רעות, שהתלוננה לפני כחודש על תנאי הקרנה בעיתיים, אורות שנדלקו במהלך הסרט, ודיבורים של עובדי המזנון שהפריעו לסרט. לב לא לקחו ממנה פרטים אישיים, או מידע על מועד ההקרנה, אלא רק כתבו "היי רעות. מצטערים לקרוא את הטוויט. ניקח את הדברים לתשומת ליבנו".
תלונות - בצינורות המקובלים
רעות, מצידה, המשיכה להתלונן בטוויטר שלה ואף באופן בוטה יותר, תוך שהיא מאזכרת את קולנוע לב, על מנת שמפעילי הטוויטר יראו את ההודעות ולא יצטרכו לחפש אותן -אך הם לא חזרו אליה מאז בכלל.
העברנו לקולנוע לב את התלונה שוב יחד עם פרטיה של רעות, אבל מהקולנוע לא חזרו אליה. לנו השיבו מלב: "הלקוחה כתבה בטוויטר בסוף חודש פברואר שהאורות באולם נדלקו במהלך הסרט וכן שהיו רעשים מחוץ לאולם. התלונה הועברה עוד באותו היום לכל הנוגעים בדבר והלקחים הופקו וטופלו. אנו מגיבים תמיד ללקוחות שמתלוננים בצינורות המקובלים, קרי בפלטפורמה המיועדת לכך בשירות הלקוחות שלנו (במייל או בטלפון)".
מה זה השיר הזה בכיס שלך? >>