שתף קטע נבחר
 

שברולט מאליבו חדשה - אצלנו בעוד שנה

יצרנית הרכב האמריקנית הציגה את הגרסה החדשה למשפחתית הגדולה בסין וארה"ב - המסתמנים כשווקי היעד המרכזיים של המותג. אלינו היא אמורה להגיע רק בעוד כשנה, עם תג מחיר דומה לדגם הנוכחי

שוק היעד של המאליבו החדשה - 100 מדינות על-פני שש יבשות. שברולט חשפה את המאליבו באותו זמן הן בניו יורק והן בשנחאי, תוך שהיא מבהירה לעולם הרכב היכן מצוי כובד המשקל של התעשייה. הגרסה החדשה למכונית בעלת השם המוכר כל-כך, אמורה להתאים לגישה העכשווית בקונצרן הגדול - דגם גלובאלי, עם התאמה לשווקים ההופכים חשובים מאי פעם, כמו זה הסיני למשל. לארץ צפויה המאליבו להגיע תוך כשנה (אמצע 2012), עם תג-מחיר דומה לנוכחי.

 


 

המאליבו החדשה תהיה קצרה רק במעט מקודמתה (487 מול 486 ס"מ), אך בסיס הגלגלים יהיה צנוע משמעותית - 274 כעת, מול 285 ס"מ בעבר. מאידך, היא תהיה רחבה משמעותית מהגרסה הנוכחית, עם 185 ס"מ לעומת 178. ממד הגובה נותר כמעט ללא שינוי, אך נפח תא המטען גדל בכ-35 ליטרים. בשברולט מסבירים כי המאליבו "חדשה מהיסוד", וכי תעשה שימוש בלא פחות מ-10 יחידות מנוע בעלות ארבעה ושישה צילינדרים "חסכוניים וחזקים" - רובם המוחלט מוכר לנו, אך בכל מקרה אמורה להצטרף גם יחידת 2.5 ליטר חדשה עם 190 כ"ס, שתעשה כנראה עלייה. ליחידות המנוע תשודך תיבת שישה הילוכים אוטומטית, ומבחינת שברולט לפחות, איכויות הניהוג צפויות להיות מהטובות בקטגוריה.


 

מבחינת עיצוב נראה כי שברולט עשתה צעד משמעותי לכיוון החיובי. המאליבו הבאה נראית לא רק כמוצר בשל יותר, אלא שהיא מביאה עמה מספר מאפיינים מהדגמים היותר-נחשקים של הקונצרן. כך למשל, האחוריים נראו כאילו "הושאלו" מהקמארו הספורטיבית, מקדמת תדמית עכשווית של GM. כצפוי, תא הנוסעים עבר שדרוג מקיף, הן באיכות החומרים והן בעיצוב. שברולט מבטיחה את כל מערכות העזר המקובלות, בתוספת 10 כריות אוויר בחלק מהדגמים, מערכות שמע וניווט מתקדמות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שברולט מאליבו החדשה
חלק אחורי שונה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים